zaterdag 4 augustus 2012

Verslag Bloggermeet + Shoplog

Donderdag 2 augustus was het dan eindelijk zover! De dag van de bloggersmeet in Antwerpen.
Om 8u50 ging mijn wekker af. Raar maar waar raakte ik er zonder moeite uit haha.
Rond 11u15 was ik dan ook eindelijk in Gent, ik stapte vlug van mijn trein en ging op zoek achter Jana en Ayla. Ik vond ze gelukkig redelijk snel dus gingen we naar de trein.
In de trein werd er bijna niets gezegd haha. Ik hoopte dat het in Antwerpen ging overgaan.
En gelukkig ging de stelte snel weg. Vooral toen we ook Marie in ons groepje konden sluiten.
Gelukkig hadden we haar mee want ze was onze persoonlijke gids door antwerpen haha. Ze heeft ons veel nieuwe leuke plekjes leren kennen ;D

Tja ik sta er weer van mijn beste kant op haha ;p


We gingen eerst gezellig met de tram naar een pleintje ( haha ik weet de naam niet meer) waar we een broodje aten. Daarna kon het echte shoppen beginnen ;D
Typisch voor mij is in de eerste winkel natuurlijk al iets kopen. We gingen als eerste naar de accessorize waar ik een nieuwe tas kocht.
Daarna gingen we richting MAC. We stonden echt allemaal te kwijlen bij de producten haha. Helaas vond ik niet echt iets want me direct aansprak.  Jana en Marie waren wel geslaagd bij de MAC.
Bij de MAC zijn we redelijk lang gebleven haha en Jana stond de hele tijd te waken bij een blush ;) Ze twijfelde lang maar gelukkig heeft ze hem gekocht.


Natuurlijk kon de Meir niet ontbreken aan ons dagje! We kwamen toe en we zagen als eerste de F21 omdat het zo'n grote winkel is had niemand echt zin om in de kleren te gaan neuzen haha ;p De sieraden konden we dan niet overslaan.

Daarna deden we nog vele andere winkels en we bleven maar door babbelen en lachen ;D
Haha ik wil zoveeel vertellen maar het lukt me gewoon niet goed om het te verwoorden!
Het was echt super gezellig! Ik zou het direct opnieuw doen! Dus meiden als je dit leest wanneer is de volgende keer? Haha ;p



Kijk op de foto hierboven hoe trots we allemaal waren met onze lush aankoopjes! ;D
We hebben er echt redelijk lang rondgesnuffeld en hebben uiteindelijk allemaal iets naar onze zin gevonden! Onze laatste stop ging richting de afro winkels die Marie heel goed wist liggen want daar hadden ze nl. SLEEEK ;D
Oorpsronkelijk ging ik voor het Oh So Special palette maar die hadden ze er niet...
Maar gelukkig hadden ze een goeie vervanger en dat is het Storm palette gevonden. Ik ben er echt zoooo blij mee!

Jammer genoeg komt aan alles een einde dus ook aan deze leukde dag ;c
We moesten afscheid nemen van Marie en we bleven met ze'n drietjes over en gingen richting station.
Oh ik was zoo blij dat ik eindelijk eens kon zitten haha. Jana, Ayla en ik hadden het geluk dat we tot in gent (een uurtje ongeveer) samen konden reizen. Daarna moest ik er vlug af want ik had 5 minuten om over te stappen. Dat is altijd hectisch voor mij hahah ik zou me willen gefilmd hebben! Ik moest van spoor 4 naar 8 maar wat doet lisa? Natuurlijk de verkeerde kant uitlopen dus moest ik me nog meer haasten maar ik heb mijn trein net gehaald! Lucky me!

Hmm not so charming lisa

Ik hoop dat ik jullie toch een beetje een sfeer impressie heb kunnen geven, want ik had het echt moeilijk om alles te verwoorden sorry!
Zoals ik zei heb ik ook nog een shoplog :)





Bij de lush kocht ik een stukje zeep van Honey I Washed the Kids hiervoor betaalde ik € 6,78.
Eindelijk heb ik dan ook een lemony flutter voor € 10,45.



Bij de h&m kocht ik een lippenbalsem voor € 3,95 en eindelijk hadden ze daar de nagellakjes want jana maakt mij al een hele dag jaloers omdat ze ze ophad haha. Deze nam ik mee voor € 2,95.


Bij de forever 21 hebben ze ook een paar make-up spulletjes daar nam ik een oogschaduw mee voor €1,95 zeker het proberen waard!
En dan waar ik het blijst mee ben ;D Mijn sleek producten!
Het storm palette kostte €8,99 en de tinted lip conditioner kostte € 3,99.



De tinted lip conditioner nam ik mee in de kleur 949 Perfect Plum.



Als laatst kocht ik dus deze tas bij de accessorize voor € 40.



Lieve Marie had voor ons allemaal nog een super leuk boekje mee met allemaal nail art creaties! Daar gaan jullie zeker nog over lezen!

Het was echt een super leuke dag! Nog eens bedankt allemaal!
Voor de andere (en betere) verslagen kun je vandaag terecht bij Jana, Marie en Ayla.
Hebben jullie al eens een bloggersmeet meegemaakt?
Liefs xx

8 opmerkingen:

  1. Ik ben wel naar een meeting gegaan maar we waren met zijn 15 of zo en dat was een beetje te veel met 4 mensen lijk me leuker. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geschreven :D ik vond het zo tof! :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leek me echt leuk. Hahaha, ik heb echt bij jullie allemaal al naar dit verslag gekeken :D Maar je hebt leuke spullen geshopt :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingetjes heb je geshopt ^^

    Chica de Ahora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het was inderdaad leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt leuk die bloggersmeeting :) Ik vind dat jij er erg sociaal uitziet op de foto's, haha! Leuke aankopen!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. echt heel erg leuk een blogmeeting. Op de foto's ziet het er echt gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was heel erg fijn! Wanneer doen we dit opnieuw ? ZO SNEL MOGELIJK :D <333

    BeantwoordenVerwijderen