donderdag 23 augustus 2012

Gastblog ~ Ooglook

Vandaag heb ik een look gemaakt met mijn 88 warm palette, en één mono oogschaduw van essence. Ik heb een brons-goud-bruine look gemaakt, de kleurtjes die ik gebruikt heb toon ik op de volgende foto’s. Het is een neutrale look geworden.




 
Eerst breng ik mijn oogschaduwbasis aan, ik gebruik hiervoor de oogschaduwbasis van Catrice.
 
 
Als eerste gebruik ik de highlighter, helemaal links bovenaan in het palette.


Die breng ik aan op mijn wenkbrauwbot en in mijn binnenste ooghoek.

 
Mijn camera is hier niet juist scherp gesteld, sorry! Ik neem een licht bruine-bronzige kleur en die breng ik aan op mijn gehele ooglid.

 
 
Daarna neem ik een gouden kleur, om de ooglook wat intenser te maken.

 
Die breng ik aan over de bronzige kleur, maar vanaf het midden van mijn ooglid, naar buiten toe.

 
Dan neem ik een donker bruine kleur (die zit boven de tweede kleur die ik gebruikt heb) en die breng ik aan in mijn crease.


Deze mono van essence is een donkerbruine kleur met shimmers, met de naam Metropolitan. Deze breng ik ook aan in mijn crease en in de buitenste ‘V-hoek’.

 
Daarna neem ik een blendingkwast en blend ik alles goed, zodat de kleuren mooi in elkaar overlopen. Daarna breng ik nog wat mascara aan, en klaar is de look!

 
 
Dit is hem dan, een mooie, simpele naturelle look met bruin en brons tinten. Liefs!

1 opmerking: