maandag 27 augustus 2012

Sleek Storm Palette ~ Review

Vandaag heb ik dan de review over men ander sleek product. Hier ben ik toch wel het blijst (is dit een woord?) mee!
De kleuren zijn zo prachtig en helemaal mijn ding! Eerst ging ik eigenlijk voor het Oh So Special palette maar uiteindelijk ben ik toch tevreden dat ik het Storm palette heb meegenomen!
Ik was er gewoon zo benieuwd naar!
Je leest er zoveel positiefs over en ik kan je nu al verklappen ik ben helemaal verkocht aan Sleek!

 

Gewoon die verpakking alleen al! Ik vind hem echt zo leuk staan op men kast haha ;p
Hebben jullie dat ook als je trots bent op een product dat je het zo 'uitstalt' zeg maar?

 
 
Is hij niet mooi? Serieus dit palette is gewoon voor mij gemaakt! Ik hou van die kleurtjes!
Hij is trouwens ook super handig als je ergens gaat logeren. Je hebt verschillende kleurtjes en een spiegel direct bij de hand!

 
Op naar de swatches!

 
Dit is de bovenste rij na één veegje. Wat mij opviel is dat het derde kleurtje (de bruine matte) het minst pigment heeft maar ahja dan vind ik allemaal niet erg haha!
Deze kleurtjes zijn ideaal om hele neutrale rustige ooglooks te maken perfect voor school dus! Je kan altijd de kleur nog meer opbouwen maar ik ben zeker tevreden zo!
Eens kijken of de tweede rij mij ook zo bevalt...


WOW dat waren mijn woorden toen ik de tweede rij ging swatchen! Zo'n pigment dat de kleurtjes bevatten! Super! Als je de tweede rij vergelijkt met de eerste lijkt de tweede natuurlijk veel beter maar elke rij heeft ze'n eigen voordeel!
Deze rij is dan weer perfect voor een avondlook te maken!

Ik denk dat jullie het wel al door hadden maar Lisa is verliefd! Ik wil nu echt alle palettes hebben! Zeker voor zo'n prijsje! Jullie gaan dit palette zeker nog zien voorbij komen bij ooglooks! Het begint nu weeral te kriebelen om vollop te experimenteren ermee :)

Sleek palettes kun je bij verschillende webshops verkrijgen (enchantra, boozyshop,..) maar ook bij de meeste afrowinkels voor maar € 8,99.
Hebben jullie nog aanraders vaan Sleek producten?
Liefs x

8 opmerkingen:

  1. Leuke post!

    Mooie kleuren ik ben benieuwd welke looks je ermee gaat maken :)

    Liefs,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook, ik vind de kleuren echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het Storm palette ook. Ik vind 'm echt super fijn :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuuw wat mooi! Deze wil ik ook haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog nooit iets van sleek gekocht omdat ik het merk niet echt kende maar als ik het nu ergens tegenkom is de kans groot dat ik het toch eens ga proberen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. My favourite palette evaaah! Ik vind het echt ene te mooi palette, love it :D

    BeantwoordenVerwijderen