woensdag 15 augustus 2012

Catrice Intensif’Eye Wet & Dry Shadow in 030 Vanilla Sky Ride

Pfoe is me dat een titel zeg haha ;p
Vandaag heb ik eindelijk een review over deze oogschaduw, ik heb hem al redelijk lang in mijn bezit (lees een maand of 3/4) en nu schrijf ik er pas iets over. Lisa je moet beter plannen :)
Maar goed! Ik wou al heel lang één van deze oogschaduws proberen en testen helaas hadden ze op dat moment enkel deze meer liggen, maar toevallig zocht ik op dat moment een nieuwe highlighter dus hij gleed in men winkelmandje en ik ging hem gaan afrekenen :)
Vraag me niet waarom maar ik heb nog altijd die ene bruine versie niet gekocht, terwijl ik hem al heel lang wil!
Benieuwd wat ik van deze Catrice Intensif’Eye Wet & Dry Shadow vind?
Lees dan zeker verder!




De oogschaduw zelf vind ik echt prachtig :) Ik vind dat gebakken effect echt heel leuk staan! Ik vond het alleen jammer dat de mijne minder bruinere lijntjes erin had (aah wat kan ik kinderachtig doen ;p)
Ik was vooral benieuwd of het er heus verschil ging zijn als ik hem droog of nat aanbracht.
Men kwast stond klaar en men flesje water! We konnen beginnen aan de test!


Zoals je ziet is er niet echt een fenomenaal verschil maar je merkt toch dat rechts (in het echt nog ietsjes meer) nat is aangebracht en iets meer pigment heeft.
Ik ben echt heel tevreden over deze oogschaduw! Hij heeft een goeie pigmentatie is perfect voor over je hele ooglid te doen en als highlighter ook nog eens!
Ik ben fan en ik gebruik deze highlight bijna dagelijks. Ik was hem een tijdje even vergeten maar sinds een maand gebruik ik hem weer bijna iedere dag!
De volgende keer wil ik echt kijken voor de andere variant haha ;)

Hebben jullie één van deze oogschaduws?
Trouwens ik heb nog een vraagje; ik wil graag een zoeva kwastenset bestellen maar twijfel nog altijd tussen het bamboo of het very croc set wat raden jullie mij aan?
Liefs x

3 opmerkingen: