zondag 12 augustus 2012

Review ~ The Body Shop oogschaduw + lipgloss

Als er teveel enters zijn sorry blogger verspingt iedere keer
Onlangs in mijn shoplog zagen jullie dit leuke pakketje van bij The Body Shop al voorbij komen.
Voor slechts 13 euro kon ik dat natuurlijk niet laten liggen! Ik deed het vooral voor het oogschaduwpalette die hoe kan het ook anders prachtige nude kleuren bevat.
Vandaag heb ik een review over de lipgloss en het palette + heb ik er ook een snelle look mee gemaakt :)
Benieuwd wat ik er van vind?
Lees dan zeker verder!


 
Het pakketje bevatte een oogschaduwpalette, een lipgloss, een vijl en nog iets met glitters waarvan ik denk dat het een pigment is. Ik weet niet goed wat ik ermee moet dus die ligt waarschijnlijk al te verstoffen in mijn kast haha ;)


Aah de kleurtjes zijn zooo mooi!
Verder krijg je er ook nog een een oogschaduwkwastje bij (die echt goed ze'n werk doet!) en een oogpotloodje.


Ik vind de kleuren echt prachtig! Ik dacht dat die oranje achtige kleur iets te fel ging zijn maar hij valt echt goed mee!


Hier zie je de swatches na één keer vegen. Prachtig gewoon :)
Haha het is trouwens de eerste keer dat ik goeie swatch foto's heb ( trots op mezelf) ik heb nu eindelijk een deftige manier om foto's te maken. Oke ik wijk af!

De kwaliteit van de oogschaduw is echt super! Als je er over wrijft is het echt zoo zacht! Er komt veel pigment van af en ze blijven goed zitten! Wat wil een mens nu nog meer?
Ik ben echt tevreden over dit palette!


Ik heb er snel een look mee gemaakt maar de kleuren komen  niet echt goed over ;s
Sorry hiervoor! Maar jullie gaan zeker nog eens een look mogen verwachten met dit palette!


Ik heb dus de oranje kleur over heel men ooglid aangebracht, daarna heb ik het lichtbruine kleurtje in men crease aangebracht en iets erboven met een blendingkwast om daarna met de donkerste kleur mijn crease harder aan te zetten. Als laatst heb ik ook nog de highlight kleur gebruikt.

Er zat ook nog een lipglossje in het pakketje. Hiernaar was ik ook heel benieuwd omdat het een wat bruinere kleur had. Ik was heel benieuwd ofdat ook zo op je lippen zou overkomen!



Het lipglossje zelf werkt met een kwastje. Ik heb nog nooit zo eentje gehad dus ik werd nog benieuwder haha ;)

Oh als eerste de geur is zo heerlijk! Het ruikt een beetje naar snoepjes maar kan niet echt beschrijven welke soort haha (;


Mijn lippen met niets


En met de gloss

Zoals je ziet geeft de gloss niet echt kleur af maar vooral een mooie glans.
Ik ben ook fan van de lipgloss! Hij ruikt lekker voelt goed aan niet te plakkerig en hij blijft goed zitten. Een maaltijd overleefd hij niet maar geef nu toe welke lipgloss doet dat wel? (;

Moest je dit pakketje nog tegenkomen in de winkel zou ik hem zeker meenemen! Het is een echte aanrader :)
Hebben jullie al make-up van The body shop getest?
Liefs x



5 opmerkingen: