woensdag 22 augustus 2012

Update

Heey (:

Vandaag heb ik even een korte update. Echt sorry dat er sinds zondag geen artikeltjes zijn online gekomen. De laatste twee weken van de vakantie zijn echt super druk voor mij! Ik heb nog geen een dag thuis geweest, ik vertrek 's morgens en kom pas 's avonds laat thuis en heb dan meestal geen zin meer om nog een artikeltje te maken.
Ik had beter moeten plannen want ik wist het dat ik het druk ging hebben.
Normaal gezien ben ik vandaag thuis en hopelijk kan ik wat artikeltjes plannen.
Ik zet liever eventjes geen posts online dan dat ik maar wat vlug inmekaar flans.
Hopelijk komt er snel weer iedere dag een artikeltje online :)

Hebben jullie ook al zo'n leuke vakantie gehad?
Geniet nog van jullie laatste twee weekjes (dat ga ik toch doen haha ;p )
Liefs x

Cool_photo_beauty_girl_photography_sunglasses-bd57d044ffaedb4c51260609b9e9156a_h_large_large

1 opmerking: