dinsdag 7 augustus 2012

Bourjois Dissolvant Miraculeux 1 seconde


Jullie kwamen deze remover al eerder tegen in mijn shoplog van Gent. Vandaag heb ik er een review over :) Ik was er echt heel benieuwd naar. Ik kwam al veel die van de Sephora tegen maar die winkel heb je hier helaas niet dus die kon ik nooit testen. Je had er ook eentje van Essence maar ik dacht dat die aceton bevat dus werd dat hem ook niet.
Omdat ik nagellak eraf halen echt haat wou ik heel graag geze remover van Bourjois eens proberen.
Benieuwd wat ik ervan vind? Lees dan zeker verder!


Herkennen jullie dat; je nagels zien er niet meer uit dus moet je ze gaan schoonmaken. Maar je bent halverwege plotseling begint je watje helemaal te pluizen hangt de nagellak al aan je vingers en droogt de remover je nagels uit! Juist zo erg haatte ik mijn nagels schoonmaken haha ;p
Maar dit wonder potje zou een goede oplossing kunnen zijn voor mij :)


Zo ziet het vrolijke roze potje ervan binnen uit. Een zwarte spons doordrenkt met remover en een gat voor je vinger. Ik was heel benieuwd en ook een beetje bang omdat ik aan twee vingens een wondje had en ik was benieuwd of het ging pieken of niet.


Zo zagen mijn nagels eruit voor ik eraan begon. Opzich was het misschien nog niet echt nodig maar ik was het kleurtje beu en zo kon ik het nog beter testen ;)


Hoppakee je steekt je vinger erin en roeren maar!



En dit was het resultaat na bijna 2 keer draaien.
Ik was echt zo verrast! Je moet amper draaien, het piekt niet en hij haalt je nagellak er perfect af!
Het is echt een veel beter resultaat dan prutsen met een watje en remover haha ;p

Deze remover is echt perfect! Het gaat snel, hij droogt je nagels totaal niet uit en nadien ruiken je nagels heerlijk! als het opgedroogd is komt er een soort parfum naar boven. Heerlijk!
Dit is dus zeker een blijven en ga ik zeker nog opnieuw kopen!

Ik kan jullie deze remover allemaal aanraden :) Het enige nadeel is dat hij verschillende prijzene heeft. Volgens Bourjois zou hij €7,99 moeten kosten. Ik heb voor €7,50 gekocht bij de Ici Paris XL. In het kruidvat kost hij bijna €12. Dus let zeker goed op de prijs als je hem koopt :)

Hebben jullie deze remover al getest?
Liefs x

7 opmerkingen:

  1. Zalig! Ik wil deze echt al heel lang en ook jij bent er blijkbaar echt tevreden mee. Ik MOET en ZAL hem binnenhalen :-D

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt superfijn ! Ik gebruik deze ook al een tijdje :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er makkelijk uit! Gaat ie ook lang mee? Want ik lak nogal veel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super! :D ik ga hem toch ook nog kopen hoor, hihi :)
    liefs! xx

    BeantwoordenVerwijderen