zondag 26 augustus 2012

My life

 
Vandaag geef ik jullie weer een kijkje in mijn leven. Deze keer heb ik iets minder foto's of normaal maar soms vergeet ik er gewoon te nemen of ben ik te laat.
Deze week was eigenlijk heel druk maar toch leuk :)
Ik heb veel leuke dingen gedaan zoals naar de zee geweest, naar het park, cinema, etc...
Pff ik vind het echt niet leuk dat de vakantie zo rap gaat haha! Ik zou gerust nog een maandje kunnen hebben maar goed :)
 


Aww ons hondje kan soms zo schattig liggen! Hij waakt altijd goed over ze'n speelgoed! Echte waakhond hebben we toch haha



Badmintonnen heb ik echt super veel gedaan de laatste tijd! Het was mooi weer meestal niet veel wind perfect badminton weer!


Onze huisdiertjes houden gewoon van speelgoedjes! Het eendje van mijn hondje was over de ren gevallen en Teddy had een nieuw speeltje! Hij vond het leuk tot hij ontdekte dat het piepte.


Nectarinees <3 Dit zouden ze echt heel het jaar moeten maken! Njum!


Kamer opruimen voor de 1058348 keer... Ik kan het gewoon niet proper houden!


Mooie lucht! Het was veel roder in het echt! Haha vroeger zeiden mijn ouders dan altijd als de hemel bloed dan gaat het de volgende dag mooi weer zijn! En meestal hadden ze gelijk :)


Ik kreeg bezoek!


Online webshops ik hou ervan! Meestal bestel ik niets omdat ik blut ben haha maar gewoon kijken naar vanalles. Hier was ik toevallig bij de Mango shop waar ik alleen een leuk topje zag (niet op de foto) die ze natuurlijk niet meer hadden!


Appel njum! Hmm ik ben gezond bezig deze week haha ;p


Pretty Little Liars kijken! Yep het is één van men favoriete series geworden!


Ugh nagels scheuren het blijft stom!


Gaan picknicken en badmintonnen in het park met een paar vrienden en vriendinnen


Q-beach house bezoeken


Zeeee! Het was echt zo'n heerlijk weer en zo kalm ;o
Naja goed voor ons! Zo hadden we alle plaats!

 
Als ze van naar de cinema gaan een sport gaan maken word ik zeker nr 1! Ik ga zo graag naar de cinema! Hier ging ik met een vriendin naar Magic Mike! Heerlijke film :)
 


Nieuwe verslaving een petit lu koekjes. Ze zijn zoo lekker en cute haha ;)

Hebben jullie nog iets leuks gedaan deze week?
Liefs x

3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke foto`s! Jammer dat het mooie weer nu weer af is gelopen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke foto's!
    haha al die blikjes op je kamer, zo ziet het er bij mij ook uit :D
    mijn moeder wordt dan ONGELOFELIJK boos als ik met ze allemaal tegelijk naar beneden kom, dus doe ik het in stukjes, maar dan geraakt het natuurlijk nooit opgeruimd ;p xx

    BeantwoordenVerwijderen