zaterdag 25 augustus 2012

NOTD ~ H&m Duo nail polish

 
 Vandaag heb ik weer eens een nail of the days voor jullie. Een eindje geleden zagen jullie deze nagellakjes al in mijn shoplog van de bloggersmeet voorbij komen, ik was er echt heel benieuwd naar en heb ze vandaag eindelijk een opgedaan :)
Het was mijn eerste ervaring met H&M nagellak dus ik was heel erg benieuwd naar de dekking en de houdbaarheid!
Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan verder! (:
 


 
Je hebt voor €2,95 twee mooie lakjes van elk 7ml. De glitternagellak noemt zoo en de roze city.
Haha ik vind de namen grappig vooral zoo? Hoe kom je erop? ;)
Maar goed de swatches zijn natuurlijk belangrijker!
 
 

Hier zie je City op men nagels na twee laagjes. Na twee laagjes dekt hij voldoende, sommige nagels hadden misschien een derde laagje kunnen gebruiken maar omdat ik er nog glitters ging over doen vond ik het overbodig :)

 
 
En hier zie je Zoo er nog eens bij :)
Ik vind de nagellak echt super! Zeker met de glitters erbij, ik ga city niet gewoon dragen denk ik want dat vind ik een beetje gewoontjes al ik de combinatie met zoo erbij zie haha :)
Tja ik denk dat ik eindelijk de smaak ga te pakken hebben met glitternagellakjes.
In het echt zijn de glitters wel iets rustiger, je kan eigenlijk zelf bepalen hoe fel je hem aanbrengt. Ik heb hier twee laagjes aangebracht.
 
Ik ben echt heel tevreden over deze H&M lakjes zeker voor de prijs van € 2,95 mag je ze zeker niet laten liggen (: Je hebt ze ook nog in een groene variant!
Hebben jullie H&M make-upjes?
Liefs x


5 opmerkingen:

  1. De combinatie ziet er echt wel heel leuk uit! Ikzelf heb geen H&M make-upjes, maar ik heb hier niet echt een reden voor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm echt leuk! Ik heb er al een paar keer naar staan kijken in de h&m, maar telkens niet meegebracht. x

    BeantwoordenVerwijderen