zondag 5 augustus 2012

Notd ~ Teeez Smooth

Toen ik in sluis was moest ik natuurlijk eens de etos binnen omdat ze daar oa teeez en essie verkopen. Ik heb er toen een nagellakje en oogschaduw van teeez gekocht.
Vandaag krijgen jullie swatches te zien van mijn nagellakje.
Ik heb hem meegedaan in de kleur smooth, ik ben een klein beetje verward omdat ik hem heel lang geleden op een blog tegen kwam bij de Teeez Boudoir Secrets lijn.
Alles ziet er hetzelfde uit dus ik denk dat hij nu in de vaste lijn zit?
Maar goed je kunt hem allesinds vinden in de etos in sluis haha ;p




Ik werd direct verliefd toen ik het kleurtje zag! Zo'n mooi roos kleurtje met een gouden/parelmoer glans erin had ik nog nooit gezien! Dus moest ik hem natuurlijk meenemen :)

Hmm op de foto staat mijn middelvinger nagel haha er raar op ik weet niet hoe het komt maar oke! Ook lijkt hij streperig op deze foto, dat is hij zeker niet! Dit komt door het licht dat er in zat :)


Ik vind het echt een heel mooi kleurtje! Ik weet nu al zeker dat dit een van mijn favoriete lakjes gaat worden ;D

Wat vinden jullie van dit kleurtje?
Liefs x

8 opmerkingen:

  1. super mooooooi! ik MOET naar sluis, haha!
    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel mooi kleurtje, glanst mooi. Hij lijkt inderdaad iets streperig, maar dat zal dan idd wel door de foto komen ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kleurtje en ook zo'n mooi flesje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken die merk niet eens, maar die ziet er geweldig uit. De packaging vind ik vet, het is eens iets anders dan de gewone potjes. Next time als ik een etos ziet, loop ik er onmiddelijk binnen !
    Thanks voor deze leuke artikel !

    BeantwoordenVerwijderen