dinsdag 14 augustus 2012

Catrice coolibri lippenbalsem

Donderdag ging ik vol goeie moed naar het Kruidvat om te gaan kijken of ze de nieuwe collecties al hadden van catrice en essence. Helaas er was nog niets nieuws in de rekken!
Beter zelfs de rekken waren half leeg! Maar goed ik heb wel nog een paar dingetjes kunnen meenemen. Onder andere deze lippenbalsem van de coolibri collectie.
Ik hou echt van lippenbalsems en heb ze ook veel nodig!
Ik was benieuwd naar deze van catrice! Benieuwd wat ik er van vind?
Lees dan zeker verder :)


Als eerst de verpakking vind ik echt geweldig! Hij staat heel chique vind ik als je het bv vergelijkt met een labello!
De roze details vind ik ook helemaal geweldig!
Maar oke de lippenbalsem is belangrijker of de verpakking lisa!


De stick zelf is roze. De geur vind ik zeker niet vervelend hij doet me denken aan vroeger! Vroeger had ik van de lipsticks van barbie en die hadden een bepaalde geur dat ik niet echt kan opschrijven haha ;p Maar deze lipbalm ruikt er ook naar vind ik ;p

Veel kan ik er eigenlijk niet over vertellen! Hij is mooi en leuk afgewerkt heeft geen vervelende geur ( die van labello zijn wel beter!) en hij doet zijn werk goed :)
Een minpuntje vond ik de prijs hij was denk ik rond de €4,50. Maar oke ik wou hem gewoon proberen haha ;p


Verder heeft hij een lichte glans op je lippen maar geen kleur.
Eerlijk gezegd had ik nog ietsjes meer verwacht maar oke ik ben tevreden :)

Hebben jullie iets van de coolibri collectie?
Trouwens vanmiddag komt er nog een spam je blog artikeltje :)

Liefs x

4 opmerkingen: