donderdag 9 augustus 2012

Gastblog ~ Review kruidvat reinigingsdoekjes


Vandaag toon ik jullie deze reinigingsdoekjes van de Kruidvat. Ik had nieuwe reinigingsdoekjes nodig omdat mijn vorige bijna op waren. Reinigingsdoekjes gebruik ik niet zo vaak, dus ik wil er ook niet te veel geld aan spenderen, en dus besloot ik om deze te kopen van het huismerk van Kruidvat. Ik kocht de doekjes voor de droge en gevoelige huid, maar je hebt ook nog een andere soort, voor de normale huid dacht ik.
Benieuwd wat Ayla er van vindt? Lees dan zeker verder!



Wat beloven deze doekjes? Ze zouden snel en grondig make-up en huidonzuiverheden verwijderen. Er zit aloĆ« vera, groene thee-extract en kamille in, en geen alcohol of kleurstoffen. Toppie! Per pakje krijg je 25 doekjes, wat best wel veel is, want daar kan je toch lang mee doen. 
 
Omdat ik twee weken als animator heb gestaan (nog moet staan, de laatste week) moest ik me vaak schminken. Ik was bijvoorbeeld 1 dag een soldaat, en dan was ik volledig groen, als ‘camouflage’. Een andere dag was ik een smurf, dus dan was mijn gezicht helemaal blauw. Omdat ik dat er ’s avonds natuurlijk af wou om naar huis te fietsen, gebruikte ik vaak deze doekjes, en dat was voor mij ook de ultieme test of deze doekjes goed hun werk deden.

En ja hoor, al de schmink ging er (zelfs gemakkelijk) af, ik moest niet schrobben met de doekjes, gewoon lichtjes over mijn gezicht wrijven en het ging er snel af. Ik ben over deze doekjes zelfs meer tevreden dan over de reinigingsdoekjes van Demak’up, want deze irriteerden regelmatig mijn huid, en zeker mijn ogen. Bij deze doekjes heb ik helemaal geen last, ze halen mijn make-up er goed af, en dat zijn de belangrijkste zaken voor mij. Ik ben dus meer dan tevreden!
Liefs Ayla

1 opmerking: