vrijdag 3 augustus 2012

Therme Clear Gel ~ review



Vandaag heb ik een review over dit product. Als eerste wil ik evens orry zeggen dat de foto's ietsjes donkerder zijn of normaal. Dit kwam door het mooie weer (ahuum) Het was toen op dat moment aan het regenen, de verpakking had ik al weggesmeten en het product was al gebruik dus kon ik geen nieuwe maken.
Een paar van jullie waren benieuwd naar deze therme producten. Ik was vooral hier benieuwd naar want die oksel spray had ik al eerder gebruikt.
Benieuwd of ik ook zo tevreden ben over deze deo? Lees dan zeker verder (:





Het ziet er dus echt uit als zo'n roller deo. Dit vind ik wel leuk en handig :)
De verpakking hebben ze verder rustig gehouden, alles naar mijn wens haha ;p



Ze raden je aan om de gel 's avonds voor het slapen gaan aan te brengen op een schoon gewassen oksel. Dat zou de werking van het product verbeteren.
Ze hebben daar zeker gelijk in! Ik merk zeker verschil als ik deze gel 's avonds op breng of als ik hem 's morgens als deo eigenlijk aanbreng.
Ik raad jullie dan zeker ook aan om hem 's avonds op te brengen voor een betere werking.



Het werkt met een draai systeempje, in het begin moet je een paar keer draaien tot er uiteindelijk gel uitkomt.
Maar na de eerste keer gebruikt te hebben gaat alles veel vlotter.

De werking, belooft hij wel wat hij doet? Ik heb hem anderhalf week alleen getest en anderhalve week samen met men spray getest.

Zij geven aan dat het je 2 dagen moet helpen dat komt hij wel redelijk goed na. De tweede dag meer naar het einde toe begon ik toch wel weer te zweten aan mijn oksels.
Dus ik ben er zeker tevreden over! Ik deed hem dus een dag op en dag niet dag wel dag niet etc.. Ik had hem zeker niet om de dag nodig!

Daarna volgde de week samen met mijn okselspray. Ik gebruikte mijn okselspray om de 5 dagen ( zoals het hoort). Maar na twee dagen deed ik deze gel eens tussendoor.
Zo had ik van alles een betere werking!
Ik heb zeker 4 dagen amper gezweet! De 5e dag merkte je wel dat alles een beetje uitgewerkt was. Ik ben echt aangenaam verrast door deze gel!
Ik had niet zo'n goede werking verwacht!

Ik gebruik hem nu samen met mijn therme spray. Maar als je die niet hebt kan ik hem ook zeker aanraden! Hij doet ook zen werk goed als je hem alleen gebruikt :)
Alleen vind ik hem nog iets beter werken in werking met de spray maar oke :)

Dit product kost denk ik rond de 5-7 euro en kan ik jullie zeker aanraden!
Hij is te koop bij het kruidvat.

Hebben jullie al producten van Therme geprobeerd?
Liefs x

5 opmerkingen:

  1. heel fijn zo te zien :)
    ik kende het eigenlijk nog niet, ik ga er eens naar kijken :)
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt fijn , ik ga er ook is naar gaan kijken :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt heel interessant zoon review! Op het eerste gezicht zou ik deze niet uit proberen, maar nu ben ik wel benieuwd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me een fijne product, je schrijft leuk haha. Als ik op m'n laptop ben ga ik je followen want ik vind je blog leuk !

    BeantwoordenVerwijderen