woensdag 8 augustus 2012

Tag 10 tot 1

Ik kwam deze tag gisteren op verschillende blogs tegen en vond het wel eens tijd om hier ook nog eens een tag te doen :)

Droge foto sorry ;p
10 dingen over mij
Lisa - 16 jaar - is verslaafd aan tv series (vampire diaries, grey's anatomy en pretty litlle liars vooral) - koopt veel dingen omdat ze in zijn of mooi zijn en gebruik ze later uiteindelijk niet - bloggen - lui - vrolijk - rommelig - ik spaar veel te veel dingen - ben graag bij mijn vriendinnen


9 dingen die ik leuk vind
Vriendinnen - dansen - bloggen - shoppen - muziek - cupcakes maken - dvd's kijken - de flair lezen - nagels lakken + make-uppen

Tumblr_m6oxekiwqo1rq18rfo1_500_large

8 dingen die ik niet leuk vind
Sporten (ik ben echt heel lui) - vroeg opstaan - vervelen - slecht weer - blut zijn - kamer opruimen - ruzie hebben - ziek zijn

7 plekken waar ik graag ben
Mijn kamer - in de cinema - in de stad - in een zwembad (liefst in een tropisch land) - in mijn bed - voor de tv - bij vriendinnen

860031-12-1307210738526_large

6 manieren om mijn hart te winnenMij verrassen - dates organiseren zoals een echt sprookje - jezelf zijn - grappig zijn - lief zijn - eerlijk zijn

5 plekken waar ik nog heen wil
Turkije - New York - Parijs - Londen - Italië

Tumblr_lyu5pdko7f1qfik8to1_500_large

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
Familie - vrienden - laptop - huisdieren

3 van mijn lievelingsliedjes
Love Story - Taylor Swidt
Danza Kuduro - Don Omar
Moments - One Direction

389252_260967313994776_102758263149016_577833_2058432424_n_large

2 wensen
Lang en gelukkig leven ( haha hoe voorspelbaar)

1 laatste woord
Love

Tumblr_m69hvwbj9u1rwp82go1_500_large

Ik ga niemand speciaal taggen, als je deze tag wilt overnemen doe gerust en laat het me zeker weten dan kom ik eens kijken :)
Liefs x

7 opmerkingen:

  1. Hi Meid,

    Jaa dit vind ik ook altijd leuk om te lezen ik moet het zelf eigenlijk ook nog eens doen :P

    Ik kwam toevallig op je blog en ben direct verslaafd dus moet ik je wel achtervolgen ;)

    Ik geef mijn eerste giveaway op mijn blog waar je een $ 25 shop tegoed kan winnen !

    Kom gerust een langs :)

    Liefs,

    Janice

    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke tag en bedankt voor je antwoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuke tag, haha! ik DENK dat ik hem heeeeeel misschien ook eens ga doen (a)
    hihi, liefs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt een hele leuke tag! Ik denk dat ik hem ook eens ga doen! haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen