vrijdag 24 augustus 2012

Sleek 949 Perfect Plum ~ Review

Vandaag heb ik dan mijn allereerste review over men eerste sleek product!
Deze week komt er trouwens ook nog eentje online van mijn palette maar die is nog in de making. Vandaag krijgel jullie een review over mijn sleek lip conditioner voorgeschoteld (:
Ik had er al veel over gelezen en was daarom ook heel blij toen ik ze zag liggen.
Ze hadden 2 verschillende kleuren een bruin achtige en een diep rode kleur die ik meenam.
Benieuwd wat ik er van vind?
Lees dan verder (:





Ik was vooral heel benieuwd of de kleur niet veel te donker ging zijn, helaas lagen er geen testers dus ik nam hem mee op goed gevoel!
De pout polish zit in een simpele verpakking. Velen vinden dit niet zo'n leuke verpakking omdat het niet zo hygiƫnisch is maar eigenlijk vind ik het wel handig werken. Je kan met je vingers heel precies te werk gaan.
Ik ben heel blij dat er een spf15 in zit! Zo zijn je lippen tijdens dit mooie weer toch een beetje beschermd :)
Op naar de swatches...


Toen ik hem zo nog zag was ik een beetje bang dat hij heel donker ging uitvallen op mijn lippen. Maar ik was moedig en zette door haha (;

 
Mijn lippen met niets
 
 
Mijn lippen met de pout polish
 
Zoals je ziet valt de kleur echt super goed mee! Hij is zeker niet te donker hij maakt men lippen zelf mooier! Vanaf nu zit mijn sleek pout polisch standaard in men tas ipv mijn vaseline blikje. Hij verzorgt je lippen goed, er zit SPF in en hij heeft je lippen een mooi kleurtje!
Deze pout polisch kost €3,99 ( bij de afro winkel toch)
 
Hebben jullie producten vaan Sleek?
Liefs x

3 opmerkingen:

  1. Oh nee, ben ik speciaal voor sleek naar afrowinkel gegaan, staat dit product als eerste op mijn lijstje, ben ik er vergeten naar te kijken! Volgende keer dan :) Zelf heb ik alleen het Storm Palette. Maar deze poutpolish ziet er erg mooi uit. Ik had eigenlijk een beetje schrik voor de kleur, maar die valt inderdaad goed mee :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit ook een heel mooi kleurtje :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leukkk!
    xx.
    http://glamavenue.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen