maandag 13 augustus 2012

Notd ~ Coral Sand

Vandaag heb ik weer een notd voor jullie. Het is trouwens de eerste keer dat ik zo positief ga zijn.
Haha dus mijn mening weet je al op voorhand :)
Een tijdje geleden heb ik samen met Ayla een bestelling geplaatst bij Pretty Please zoals jullie waarschijnlijk nog wel weten. Daar heb ik toen een nagellake besteld voor het mij nog onbekende merk W7. Hebben jullie daar ooit al van gehoord?
Ik heb gewoon een liefde voor koraal kleurtjes dus moest ik dit lakje er bij bestellen!




De flesjes zelf lijken heel erg op die van OPI. De grote, de zwarte dom en het aantal ml.
Maar dat vind ik zeker niet erg haha :)



Het licht valt altijd erg in op mijn nagels waardoor het lijkt dat er een deuk inzit maar dat is zeker niet het geval :)


Alle tips zijn welkom hoe je het best nagel foto's maakt haha ik weet niet hoe het komt maar op de een of andere manier vind ik de mijne niet zo goed.
Ik ga in de toekomst zeker nog nagelwielen kopen misschien dat het dan ook beter is :)

Maar goed ik wijk weer af ik ga het over dit geweldige lakje hebben! Ik weet niet hoe het komt maar dit nagellakje heeft 7dagen er perfect op gezeten! Serieus dit heb ik nog nooit gehad! De 7e dag was er wel een chip af maar toch 7 dagen is echt lang!
Ofwel komt dit omdat ik een nieuwe base coat heb ofwel komt dit omdat dit nagellakje zulke goeie kwaliteit heeft. Wordt zeker nog vervolg haha ;)

Ik raad iedereen dit nagellakje aan! Je kunt hem bestellen  (tijdelijk is hij uit voorraad) bij Pretty Please voor 2,95 euro! Zeker een koopje :)
Ze hebben ook nog andere kleurtjes van dit merk dus neem zeker eens een kijkje!
Kenden jullie dit merk al?
Liefs x

5 opmerkingen: