maandag 6 augustus 2012

My life

Vandaag geef ik jullie weer een kijkje in mijn leven.
De foto's zijn van ongeveer 2 weken. Ik de eerste week heb ik niet zo heel veel gedaan buiten gezont ( het was toen nog heel mooi weer!). De laatste week ervan was echt heel druk!
De maandag was nog rustig maar dan de dinsdag naar gent, woensdag met vriendinnen weg donderdag de bloggersmeet. Ik was blij dat ik vrijdag eens kon uitrusten haha
Maar het was wel heel gezellig!


Lezen en zonnen <3 Perfecte combinatie.


Het is eens een andere bezigheid men laptop uit elkaar halen. aah papa wat ben je een held dat je hem na een week weer aan de praat kreeg!



Chill modus haha cutie <3


Aah vanaf ik een vliegtuig zie (en wij zien er hier redelijk veel) denk ik altijd dat ze naar Turkije gaan. Ik wil mee!!


Men broer verveelde hem dus ging hij een 'tattoo' tekenen haha ;p


Passoaaaa! Lievelings aperetief!


Om daarna heerlijke bbq te eten ;D


Terrasjes doen met de vriendinnen ;D Kriek ik hou van jou! Haha het lijkt echt alsof ik een alcohol verslaving heb is zeker niet zo hoor (;


Je ziet het niet heel goed maar dit is typisch Lisa, je trekt een nieuwe panty aan je komt thuis en bam en hele scheur erin!


Ontnuchteren (haha grapje hoor!) met grey's anatomy ;D ik ben echt verslaafd geraakt aan deze serie!


Beetje wazige foto maar zoals je ziet hadden de muggen mij goed te pakken de avond voordien! Ze beter door men panty! Yay 5 muggebeten op men ene been en 3 op men andere!


Gezonde snack tijdens de film! Beetje donkere foto maar het werd al donker buiten haha ;p


Wat ik en papa doen als we niet kunnen slapen en tom (mijn broer) niet thuis is? Juist zen kamer vol posters hangen van Justin bieber, one direction, ian thomas,...
Haha ik heb het ondertussen al terug gehad hij had men kussens en lakens vol propjes gestoken en heel men kamer overhoop gehaald!



Met zen allen naar een feestje! Ik mocht natuurlijk heel vanachter in de koffer zetels zitten, toch een beetje krap!



Klutters tellen had uiteindelijk 20 euro! Yay en de helft van de klutters zijn er die ik gevonden heb. Good job!


Doe ik altijd als ik niet kan kiezen tussen nagellakjes haha het is uiteindelijk die van Teeez geworden!



Niets heerlijker dan na een vermoeinde dag in je bed te kruipen! Zalig <3



Onderweg naar Gent om Ayla te ontmoeten ;D


Natuurlijk moest ik naar de starbucks achter een caramel macchiato voor de terugreis. Het was trouwens echt een hottie die werkte bij de starbucks haha ;p



Heb ik altijd, men bureau ligt altijd vol met beauty spulletjes ;p



Oeeh pakjes.


Dit was de inhoud. Bij de Flair kon je een goodybag kopen! Leuk


In het park met vriendinnen, ik heb de foto blijkbaar een beetje mistrokken haha ;p


Terug in de trein na de leuke meeting ;D


Eindelijk kan ik deftig foto's maken haha. Vroeger deed ik het altijd op men vensterbank op een A4 wit blaadje. Sukkelen dus ;p Nu heb ik zo'n ikea tafeltje van 5 euro. Kan ik je echt aanraden :)

Dat was weer My Life hij is iets langer geworden dan ik had gedacht sorry.
Hebben jullie al leuke dingen gedaan deze vakantie?
Liefs x

5 opmerkingen:

  1. Ik heb ook men zus haar kamer volgeplakt met justin bieber, ze heeft direct alle posters gescheurd :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha leuk! ik hou ook van passoa :D
    en grappig dat je je broer zo pest, haha! zou ik ook doen :D
    liefs! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Ik heb het zelfde dek bed als jou hihi

    BeantwoordenVerwijderen