zaterdag 2 juni 2012

Uitslag Winactie!

Eindelijk is de uitslag van mijn eerste winactie er!
Ik vond het leuk en spannend om te doen ;p
Eerst nagaan of je alles gedaan hebt, alle namen opschrijven om ze daarna in de fruitmachine te steken.
En dan een naam laten trekken, en er is eentje uitgekomen.
Wat ik niet wist dat de fruitmachine alle namen door elkaar gooide dus het kan zijn als je jou naam ziet staan dat hij er bv maar één keer staat terwijl je meerdere dingen hebt gedaan maar je staat dan nog eens ergens anders ook in de lijst maar goed we gaan over tot het bekendmaken van de winnaar ;D
Hahaha dit klinkt heel officieel ;p
Ben je benieuwd of jij gewonnen hebt?
Lees dan zeker verder!



Proficiat Chloe! Je bent de gelukkige winnaar van mijn eerste winactie :)
Voor de anderen die niet gewonnen hebben niet getreurd want er komen zeker nog andere winacties :)
Ik probeer je zo snel mogelijk te mailen om alles met je te regelen!

Liefs x

6 opmerkingen: