dinsdag 5 juni 2012

Favorite Songs Of The Moment

Vandaag een iets korter artikeltje sorry daarvoor. Ik ben heel de avond druk geweest met een hele grote spreekoefening van frans te leren. Ik heb er echt veel werk aan gehad, we moesten in totaal 3 bladzijden tekst hebben ( met twee ben je ) en een hele powerpoint maken enz.. Gelukkig was het een leuk onderwerp; je moest een driedaagse regelen om naar parijs te gaan. Dus allemaal activiteiten enzo :)
Ik heb er ook nog een filmpje bij gemaakt voor een leuk einde te hebben dus druk ;p
Haha okee ik wijk echt té veel uit! Vandaag ga ik jullie weer mijn favoriete liedjes laten horen!

Liefs x



4 opmerkingen:

  1. Haha, ik ken nog geen een van die liedjes, ik heb ze nu voor het eerst beluisterd en Jessie J is men favoriet!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. like your blog!
    keep posting and go for it!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb net pas je blog ontdekt, maar als ik zo rond kijk en vooral hier bij de muziek, zie ik dat je dezelfde soort smaak hebt voor muziek als ik. Funny :D.
    ps. ik volg je, volg je me terug (:?

    BeantwoordenVerwijderen