donderdag 21 juni 2012

Essence Wenkbrauwgel ~ Review


Als er nu iets is wat ik echt verwaarloos dan zijn het wel mijn wenkbrauwen. Haha feitje ik heb nog nooit mijn wenkbrauwen geëpileerd. Echt shame on me! Maar omdat ik bril draag lijkt het of ze altijd in vorm zijn ;p Je hebt het vast al gemerkt bij mijn ooglooks dat mijn wenkbrauwen een echte ramp zijn! Maar goed buiten het fijt dat ik veel wilde haartjes heb (die je gelukkig niet goed ziet) blijven mijn wenkbrauwen ook nooit echt in vorm zitten. Daarom besloot ik onlangs eens om de essence wenkbrauwgel te kopen. Benieuwd wat ik er van vind lees dan verder!



De verpakking is heel simpel, je ziet eraan dat het goedkoop was maar dat vind ik nu niet zo erg ;p Zolang het product maar goed is! Oke een leuke verpakking is leuk maar goed ;p
Hij is wel handig in gebruik.


Zoals je ziet is het net als een mascara. Je kan hem ook gebruiken als wimper gel maar daar gebruik ik hem niet voor omdat me dat niet zo handig lijkt ;p

Ik vind deze wenkbrauwgel echt goed voor zijn prijsje! Hij is rond de €1,99 en werkt echt goed :)
Als ik mijn wenkbrauwen eerst kam en daarna met de gel er door gaat dan blijven ze toch wel een hele dag in vorm zitten. Perfect dus (:
Net wat ik zocht! Deze is dus zeker in mijn dagelijkse routine gekomen!

Gebruiken jullie een wenkbrauw gel?
Liefs x

5 opmerkingen:

  1. ik gebruikte deze ook maar ik vind hem precies niet meer in mijn kruidvat :( misschien is in een grotere kruidvat kijken? of kijk ik er zo over? x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook! Ik vind hem erg fijn! Jammer dat je ze alleen nog maar in de grotere kruidvatfillialen kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze ook een tijdje gebeurt. Maar ik epileer mijn wenkbrauwen al een tijdje, en sinds ik dat doe, heb ik geen of een beetje wenkbrauwgel nodig ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen