donderdag 7 juni 2012

Gastblogger

Vandaag heb ik voor dit artikel een lipstick van Essence getest. Het is meteen ook mijn eerste lipstick van Essence, en ik moet zeggen dat ik de kwaliteit wel goed vind. Ik heb nummertje 55 – Coralize me! De prijs is heel fijn (zoals we gewend zijn van Essence) namelijk 1,99 euro dacht ik. Benieuwd wat ik van dit kleurtje vind?


Ik vind de kleur echt een heel mooie roze-koraal kleur met een klein beetje shimmer. Hij is onopvallend maar geeft toch een mooie gezonde gloed zeg maar. Hij is creamy en voelt dus heerlijk aan op je lippen. De geur vind ik trouwens ook fijn, lekker zoet! Ik ken lipsticks die helemaal niet zo fijn zijn van geur, maar deze is echt een plezier om aan te ruiken, haha!
De lipstick trekt niet echt in lijntjes, hij overleeft wel geen hele maaltijd. Maar dat had ik ook niet verwacht van de prijs, en dat stoort me ook niet. Ik werk hem dan gewoon bij.

Je ziet dat het verschil in kleur dus niet heel groot is, hij geeft eerder een mooie gloed op mijn lippen. Het is zoals ze zeggen ‘my lips but better’. Ik vind hem mooi en fijn om aan te brengen, maar ik had er meer van verwacht. Van de kleur dan, niet van de lipstick zelf. Hij is een beetje te onopvallend, ik vind het eigenlijk vergelijkbaar met een gewone lippenbalsem. Maar toch draag ik hem veel, en graag. Het is gewoon een subtiel kleurtje, als je een fellere lipstick wilt, raad ik je aan om een andere kleur te kopen.
Liefs x

4 opmerkingen:

  1. Ik ga toch voor de lippenbalsem!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ging die lippenstift kopen maar toen ik zag dat beide 'nieuwe' exemplaren niet zo nieuw eruit zagen, heb ik hem snel laten liggen!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen