dinsdag 19 juni 2012

My Life

Vandaag heb ik weer eens een My Life voor jullie. Jullie krijgen dus weer een kijkje in mijn leven.
Ik het de laatste weken heel druk gehad daarom heb ik iets minder foto's genomen of anders.
Er is ook niet veel speciaals gebeurd, veel voor school gewerkt met de examens.
Ga zo blij zijn als het maandag 25juni is! Dan heb ik mijn laatste examen en dan EINDELIJK vakantie ;D Ik zie er zo naar uit! Ik heb al veel op de planning!
Oke lisa je bent goed in uitwijken begin maar aan je foto's :)


's Morgens zitten we altijd nog een beetje bij de slapen bij de kluisjes. Haha ik en men beste vriendinnen hebben kussentjes in ons kluisje gelegd zodat we er een beetje comfy bij zitten ;p




Iedereen inschrijven voor de winactie.


Aaah ik hou zoveel van jou!  Fruitsala + ijs = Loveee!


Bedden uitzoeken. Haha dit bed heette Liam dus ik was meteen verkocht ;p In de vakantie gaan we mijn kamer veranderen, opnieuw verven en eindelijk een tweepersoonsbed. Waarschijnlijk word het het Malm bed van bij de Ikea.


Franse spreekoefening leren over parijs! Hij ging echt goed we hebben 18/20 ;D


Om onze spreekoefening af te sluiten had ik een filmpje gemaakt. Er is echt veel tijd in gekropen maar ben nog altijd trots op mijn resultaat ervan haha ;p


Aah zulke koekjes zijn gewoon zalig! Vooral die met chocolade (okee dat zijn ze bijna allemaal).


Wat doe je tijdens de rust van het voetbal? Lookbroodjes maken! Heerlijk gewoon.


Twijfelde of ik dit t-shirtje moest kopen. Heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik hem alleen leuk vond met men blazer ;p Hij was ietsjes te doorzichtig.


tja als je stress hebt moet je toch iets doen?


Laatste keer in het jaar wiskunde leren! Heb toch het gevoel dat men examen redelijk is gegaan.


Hahah mijn motivatie tijdens het leren ;p


Leerontwijkend gedrag? Ik neee! Haha ik en mijn broer maakten de kinderachtigste tekeningen ooit!


Aight zo'n zalig gevoel om wiskunde lekker te kunnen doorstrepen ;D

 Mijn ene stash la een beetje herverdeeld. Het is nu in zo'n make-up bakje van de ikea.


Dit weekend had ik totaaaal geen concentratie en motivatie dus de jelly beans moesten hun werk doen ;p
Ik had totaal niet veel geleerd dit weekend dus was ik echt bang voor mijn examen economie. Gelukkig is hij verrassend goed gegaan!
Nu nog aftellen nog maar 5 daagsjes leren en ik ben klaar ;D

Als jullie nog examens hebben veel succes!
Liefs x

5 opmerkingen:

  1. leuk! ;D
    nog veel succes! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, leuke foto's! Succes met je examens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's zeg! Altijd zo leuk om dit te zien:)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke foto's. Ik vind die cirgaarkes van Delacre echt superlekker, en ook die mediallonen en bokkepootjes :) Heaven!

    BeantwoordenVerwijderen