maandag 11 juni 2012

Kruidvat Chocolade Masker


Kruidvat heeft al een eindje deze maskers in de winkel liggen. Ook ik had er al een eindje eentje in mijn bezit, maar ik had steeds geen tijd voor maskertjes. Dit weekend besloot ik om he eindelijk eens te testen! Ik had genoeg van al het leren dus was het tijd voor een heerlijke verwenbui!
Benieuwd wat ik van dit budget maskertje vind?
Lees dan zeker verder!


De verpakking is heel simpel zoals de meeste maskertjes. Wat wel een groot voordeel is dat je de maskertjes kunt splitsen in twee. Echt handig! Want de meeste masker heb je veel te veel en (bij mij toch) duurt het dan een eindje wanneer je pas de rest kunt gebruiken en dan is hij toch alweer slecht geworden.


De achterkant is ook heel simpel. Er staan wat uitleg bij en de ingrediƫnten staan er ook goed op vermeld.


Het is dus heel simpel, je brengt het maskertje aan laat het ongeveer 10 minuten inwerken. Bij mij was het wel iets langer omdat ik ondertussen altijd andere dingen doe waardoor die 10 minuten voorbij vliegen maar goed.


Het ziet er dus ect niet smakelijk uit als je het hier zo ziet liggen. Maar oh wat ruikt het heerlijk! Je ruikt echt goed de chocolade, ik kreeg echt zin om het op te eten. Dat is niet zo'n goed idee denk ik ;p


Zo ziet het maskertje eruit als je hem opbrengt. Hier zat hij er al 5minuten op hier en daar was hij al goed ingetrokken.


Ook al had ik hem heel dik aangebracht had ik nog over. Ahja mijn moeder heeft hem dan ook opgebracht (;

Maar ben ik nu eigenlijk tevreden over het maskertje?
Ja! Ik ben dat zeker, ik heb echt een heeeel gevoelige huid en heb er totaal geen last van gehad! Geen trekkerig gevoel ofzo. Alles verliep prima (;
Ik ben dus heel tevreden over dit maskertje! Je hebt er geen last van als je het op hebt ik toch niet, je huid voelt echt heel zacht aan nadat je het terug hebt afgewassen.
Ja ik ben fan!
Ik ga zeker de anderen ook nog proberen!

Hij is te koop bij het kruidvat voor slechts €1,49.
Hebben jullie nog aanraders voor fijne maskertjes?
Liefs x

7 opmerkingen:

  1. Klinkt als een fijn maskertje :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt echt een super leuke blog!
    Ik volg je <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat masker is toch 1 euro? Ik heb er tenminste 1 euro voor betaald!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er ook een van Dr van der Hoog. Moet hem nog steeds proberen!

    Chica de Ahora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het ziet er heel fijn uit!
    ik hou zelf heel erg van zulke maskers
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind vooral de frambozen heel erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen