zondag 3 juni 2012

The Body Shop Concealer ~ Review

Eindelijk is er een review over deze concealer. Ik weet niet waarom ik het iedere keer zo lang uitstelde. Het kwam er gewoon steeds niet van, dit kwam ook omdat het me echt niet lukte om er goede foto's van te maken. Ik heb verschillende keren/dagen geprobeerd om er foto's van te maken maar hij deed gewoon te moeilijk (;
Maar goed het belangrijkste is dat de review er vandaag is ;p



Ik heb er gelijk een soort van sponsapplicator bijgekocht omdat die mevrouw dat daar ook bij mij gebruikte. Het leek me handig dus nam ik het mee (:
Ik vind de kwastjes wel leuk alleen is het soms moeilijk op te bergen (ik heb zo'n beker met zand en je krijg er hem moeilijk in). De verpakking van de concealer vind ik ook leuk!
Het ziet er chique uit en hij is handig in gebruik.




De kwast zelf kan ik jullie zeker ook aanraden, ik vind hem heel gemakkelijk om concealer er mee aan te brengen, hij buigt ook goed mee.


Het is ook met zo'n draaisysteem en met zo'n kwastje. Het kwastje zelf is ook fijn hij is lekker zacht. Ik gebruik het wel niet, maar als je het wel zo doet is hij handig.
Wat ook een groot pluspunt is bij de concealer moet je echt geen 100keer draaien tot er iets uitkomt zoals ik dat bij die van Catrice wel had. Na 5keer kwam er al iets uit!




De swatch dan. De concealer zelf vind ik heel oranje als je hem vergelijkt met mijn catrice concealer. Voor de een kan dat goed zijn voor de ander niet. Voor mij werkt hij echt super tegen mijn paarse kringen. Eindelijk een concealer gevonden waarmee ik ze goed kan wegwerken YAY ;D




Heb je zelf ook erge paarse kringen, dan raad ik jullie deze concealer zeker aan!
Weet je niet goed welke kleur je moet nemen vraag het zeker! Want hij kost toch 11 euro dus als het een beetje mis zit is dat wel jammer.

Hebben jullie aanraders van bij The Body Shop?
Liefs x


2 opmerkingen: