vrijdag 22 juni 2012

Essence 07 Over The Taupe ~ Review

Een eeuwigheid geleden zag je dit palette voorbij komen in een shoplog. Vandaag is er dan eindelijk een review over! Ik heb nog zoveel producten die ik moet reviewen haha ;p
Dinsdagmiddag was ik redelijk snel klaar met nederlands leren en omdat het toen zo'n mooi weer was, was het dus de perfecte timing om swatches te maken!
Ik hou van duo's, trio's of quatro oogschaduws (of is het oogschaduwen? haha). Het is gewoon lekker compact! Zeker als je gaat logeren moet je niet allemaal verschillende mono's gaan meesleuren maar gewoon (een paar) palette(s). Handig!
Ik zag in een youtube filmpje dit palette voorbij komen en hij zag er echt goed uit!
Lisa werd benieuwd en kocht dus dit palette!
Ben je benieuwd wat ik er van vind?
Lees dan zeker verder! (:



Ik nam dit palette dus mee in deze kleur maar okee dat was wel duidelijk (;
De verpakking vind ik wel leuk, simpel maar okee het is dan ook niet duur. Een nadeel vind ik wel dat je hem ietsjes moeilijker kan stapelen maar goed dat ziet we door de vingers (;
De kleuren en kwaliteit zijn toch ietsjes belangrijker.


De kleurtjes vind ik echt prachtig! Je kan er zowel simpele looks als wat hardere looks mee maken! Daar hou ik van! Lekker multifunctioneel.


Zonder flits


Met flits


De swatches. De witte kleur is ietsjes weggevallen maar op je oog valt hij meer op en de tweede en derde kleuren lijken ietsjes op elkaar misschien maar dit is zeker niet zo.
De kleuren zijn van links naar rechts als je het op het palette bekijkt.

Ik ben best wel tevreden van de pigmentatie voor het prijs. Dit resultaat krijg je zonder basis en met één veegje. Mooi dus!
Ik ben tevreden met deze essence quatro en gebruik hem toch regelamtig. Vooral de witte en de lichtste taupe kleur. De middelmatige taupe kleur (de derde op de foto) gebruik ik vaak in men crease en de donkerste onder mijn ogen. Je kan er leuke looks mee maken.
Ik ben dus wel tevreden over dit palette, al vind ik de mono's die ik heb toch iets beter meevallen.
Hij is te koop bij het Kruidvat voor iets rond de  €2,99. Geen geld dus!

Willen jullie nog een look zien met deze quatro?
Liefs x

1 opmerking: