woensdag 20 juni 2012

30 Days Challenge #5 Favoriete tv-show

Haha het is denk ik een eeuwigheid geleden dat ik nog eens iets van mij 30 day challenge heb gedaan. Ik ben gewoon niet goed in dingen bijhouden ;p
Het is ook zo bij mijn movie challenge ik heb hem echt niet meer bijgevuld sinds enkele weken ;p
Maar het komt goed ;p
Vandaag zit ik nog maar aan de vijfde dag van mijn challenge namelijk mijn favoriete tv-show.
Simpele vraag voor mij! Ik kies zeker voor the Vampire Diaries!

The-vampire-diaries-poster_large

 

Ik ben er gewoon zo verslaafd aan! Ik volg het niet online omdat ik het waarschijnlijk toch niet versta haha ;p Maar vanaf de tv-serie op dvd is koop ik hem. Onlangs kocht ik dus ook seizoen twee en die was in een weekje uit. Het is gewoon zo verslavend! Het is zeker mijn favoriet!

Ik ga terwijl mijn andere favoriete series vermelden omdat het anders wel heel kort wordt.
Op de tweede plaats staat zeker pretty little liars! Ik keek nu en dan online een stukje maar sinds twee weken is het eindelijk in Belgiƫ en ik ben fan geworden! Er zijn nog maar twee afleveringen geweest maar ik vind het nu al zo leuk! Ik ben zeker benieuwd!

575117_3807688404255_1384694789_n_large

Op de derde plaats komt Gossip Girl. vroeger volgde ik het meer of nu, ik heb er ook twee boxen van. Maar op de een of andere manier kijk ik het minder. In de vakantie wil ik zeker mijn schade gaan inhalen! Want ik vind het een super serie c;
1286764613528_f_large

Ik volg nog ander series zoals glee, jersey shore, awkward, degrassi, etc... Maar die behoren niet tot mijn top 3 :)

Wat zijn jullie favoriete series?
Liefs x

6 opmerkingen:

  1. Dat zijn ook mijn favoriete series! Ik denk dat er een site bestaat waar je nederlandse ondertitels hebt & je tvd online kant kijken, even zoeken..
    Hier : http://www.123video.nl/video.asp?View=User&User=7416822&Username=Janssen138&CU=0&Skip=1
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kijk naar de eerste 2 hihi!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn favoriete serie is zonder twijfel Pretty Little Liars! Ik bekijk de afleveringen op de computer (met ondertiteling) en zit nu aan seizoen 2, en ik vind het echt superspannend! :D Van TVD heb ik ook een dvd-box, waar ik eigenljk veel te weinig naar kijk, haha

    liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook allemaal mijn favorieten! (:
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. YAY, ik hou ook van vampire diaries en pretty little liars!

    BeantwoordenVerwijderen