maandag 25 juni 2012

Mijn gezichtsverzorgingsproducten

Jullie zagen zaterdag al een artikeltje staan over mijn twee nieuwste gezichtsverzorgingsproducten.
Vandaag laat ik jullie er nog een paar zien. De producten die mijn favoriet zijn en die ik het meest gebruik toon ik vandaag aan jullie.
Sinds ik meer en meer gezichtsverzorging doe is mijn huid echt veel verbeter!
Dus heb ik nu zeker een vast ritueel! Want ik wil niet meer terug naar mijn onzuivere huid.
Haha wie wil dat nu wel?
Lees zeker verder als je benieuwd bent wat ik allemaal gebruik!





Nivea verzorgingproducten.
Ik gebruik deze iedere dag twee keer. Ik ben er echt tevreden over!
Veel ga ik er niet over zeggen want jullie heb nog maar net een review gelezen erover.



Gezicht scrub
Deze gebruik ik één keer per week. Je mag normaal het wel twee keer doen maar omdat ik en hele gevoelige huid heb doe ik het maar één keer. Ik ben nog steeds heel tevreden over dit product! En gebruik het nog altijd met heel veel plezier.

Kruidvat dagcrème
Ook deze zit in mijn dagelijkse routine. 's Morgens breng ik hem altijd op nadat men huid is gereinigd. Ook hier ben ik nog altijd heel tevreden over.


Hema Facewash gel
Deze gebruik ik de laatste tijd iets te weinig!
Ik zou hem echt meer moeten gebruiken tussendoor.
Maar goed wanneer ik hem wel gebruik vind ik hem zo fijn! Hij maakt men gezicht schoon en zacht!
Essence toner
Ook deze gebruik ik nu weer minder, omdat ik die van nivea veel fijner vind.
Af en toe gebruik ik hem nog wel eens :) Maar in de tijd was ik er wel heel tevreden over.



Het is zeker niet dat ik enkel deze gebruik hoor. Andere maskers behoren ook tot mijn vast ritueel de zondag :)

Essence reinigingsdoekjes
Ik neem deze vooral mee als ik ergens ga logeren, kan je voor alles gebruiken ook voor je ogen.
Ik gebruik ze echt graag en men huid komt er ook niet rood van :)
Perfect!

Nachtcrème
Ook dit gebruik ik iedere dag sinds kort. Ik vind het echt fijn om te gebruiken :)

Dit waren mijn gezichtsverzorgingsproducten.
Hebben jullie ook producten die je steeds terug gebruikt in je ritueel?
Liefs x

4 opmerkingen:

  1. leuk! ik gebruik wel dezelfde producten als jou maar dan van andere merken :) behalve de reinigingsproducten van nivea dan. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een vette huid en vind de producten van Ganier heel erg fijn, vooral die met komkommer <3

    BeantwoordenVerwijderen