zaterdag 23 juni 2012

Nivea Reingingsproducten ~ Review


Vroeger hechtte ik nooit echt heel erg veel belang aan gezichtsverzorging. Ik haalde in het begin mijn make-up er niet af. En deed nooit eens een crèmepje op.
Maar alles veranderd haha! Nu is het toch wel al een hele tijd dat ik ook daar meer tijd in steek.
Al mijn make-up erafhalen, een dagcrème gebruiken etc...
Vandaag de lang beloofde review van mijn nivea reinigingsspulletjes!
Veel plezier met lezen :)



Ik heb een reinigingsmelk en een tonic gekocht van de droge en gevoelige huid. Ik heb een hele gevoelige huid dus was deze het meest geschikt. En sommige plekkjes zijn ook heel droog.

De verpakking is typisch nivea simpel maar goed :) En de geur tja een hele typische nivea geur haha.


Op de achterkant staat er allemaal uitleg hoe en wanneer je het best gebruikt. Wat het voor je huid moet doen en de ingrediënten.


Zo ziet de crème er zelf uit. Ik breng het altijd aan via watjes. Je kan het ook met je handen doen maar dat vind ik nooit echt heel goed omdat je handen toch altijd een beetje vuil blijven ookal heb je ze gewassen.

Ik moet zeggen ik ben echt heel tevreden met deze reinigingsmelk! Hij hydrateert mijn huid goed, haalt men foundation redelijk goed weg. En mijn huid komt er niet rood van! Perfect dus!
Over het eerste product ben ik heel tevreden :)
Op naar het tweede!


Ik heb al tweede ook nog de tonic erbij gekocht van dezelfde lijn.
Hij beloof dat hij je huid zal kalmeren dus daar was ik vooral benieuwd naar.
Ook omdat een tonic nog de laatste restjes make-up weghaald.
Heel benieuwd ging ik dus ook deze testen!


Ook de achterkant is weer hetzelfde. De ingrediënten staan vermeld en hoe je het best aanbrengt.

Ook van dit product ben ik super tevreden! Men huid komt er weer niet rood van maar kalmeert juist heel veel!
Hij haalt ook de laatste restjes foundation weg. Ik gebruik hem twee maal per dag. Ik vind hem vooral 's morgens heel fijn omdat men huid dan zeker schoon is.

Ik bene cht heel tevreden over deze twee producten!
Ze reinigen goed en verzorgen je huid goed. Wat wil je nog meer haha?

Wat gebruiken jullie om jullie huid te reinigen?
Liefs x

3 opmerkingen:

  1. Ziet er erg goed uit. ik gebruik ook producten van nivea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb ze ook gekocht, ik gebruik nu nog de versie voor alle huidtypen :)
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen