dinsdag 12 juni 2012

NOTD ~ 360 raspberry fields forever

Het is al een eindje geleden dat er nog eens een nagellakpostje online is gekomen. Ik heb echt nog veel lakjes om te swatchen maar de laatste tijd kom ik er gewoon niet om even rustig de tijd te nemen om men nagels te lakken. Gisteren was ik voor men examen woordenschat frans aan het leren de perfecte timing om men nagels te lakken!
Ik heb deze keer 360 raspberry fields forever voor jullie geswatched!
Ben je benieuwd wat ik er van vind? Lees dan verder (:



ik ben zo verslaafd aan de rood/roze kleurtjes. Ook deze komt weer mooi in men rode nagelak collectie. Ik kan er niet aan doen maar ik koop gewoon altijd zo'n kleur haha ;p
Het was trouwens de eerste keer dat ik dit lakje tegen kwam in ons Kruidvat terwijl het wel al een oud nagellakje is.
Ahja beter te laat dan nooit!



Ik vind dit kleurtje zo mooi! Het is meer een dieprode kleur! Yes me like!
Het is toch weer eens iets anders dan men andere rode nagellakjes!

Ik weet niet hoe het komt maa men nagels lijken altijd zo slordig als ik zulke foto's neem. Het lijkt wel dat velletjes heb enzo terwijl ik die niet heb. Ahja (;



Ook van dit lakje ben ik weer heel tevreden! Het blijft goed zitten, dekt in twee dunne laagjes. Sommige nagels zelfs in één laagje!
Dit kleurtje is zeker een aanrader als je ook van rode nagellakjes houdt!
Hij is te koop voor €2,49 bij het Kruidvat

Hebben jullie nog aanraders van leuke kleurtjes of nagelakmerken?
Liefs x

2 opmerkingen: