vrijdag 29 juni 2012

review catrice lipstick ~ 130 Frozen Rose


Vandaag heb ik al een review over deze lipstick omdat de meesten benieuwd waren naar deze.
Het waren mijn eerste lipsticks die ik kocht en de kleuren waren echt het uiterste van elkaar.
De ene was mooi licht roze terwijl de ander al naar het rood neigt.
Maar oke dat moet kunnen! Vandaag een review over de oud rozige lipstick.
Ben je benieuwd wat ik er van vind?
Lees dan zeker verder!




Als eerste de verpakking vind ik echt leuk! Een minpuntje is wel de witte sticker erop daardoor lijkt het weer goedkoop. Maar als je de verpakking bekijkt zonder de witte sticker dan vind ik hem echt mooi! Mooi zwart.




De lipstick zelf vind ik ook mooi! Het is een detail maar ik vind de letters van catrice er heel leuk instaan!



Maar goed verpakking is altijd bijzaak! De lipstick zelf en zijn werking zijn het belangrijkst!
Over naar de swatches.


Zoals je ziet is het een heel mooi roos kleurtje. Ik hou van roze dus op de swatch te zien ziet het er goed uit!


Mijn lippen met niets op


Dan de lipstick op mijn lippen. Van dichtbij lijkt het altijd dat hij erg in de lijntjes trekt maar als je het normaal bekijkt zie je dat echt niet! Ik vind het echt een heel leuk kleurtje.
Een maaltijd overleeft hij niet echt omdat hij redelijk licht is.
Ik vind het leuk dat hij mijn lipper zachter van kleur maakt.

Ik ben echt heel tevreden over deze lipstick. Hij brengt fijn aan hij is zeker niet té romig.
Perfecte budget lipstick dus!
Hij is te koop voor €3,99 bij het Kruidvat.

Binnenkort komt er een review over de andere lipstick.
Hebben jullie nog aanraders?
Liefs x

7 opmerkingen: