maandag 18 juni 2012

Ooglook ~ 040 Never Let Me Go

Ik blijf gewoon over dit palette schrijven haha ;p
Ik ben er dan ook gewoon heel blij!
Omdat ik de vorige keer positieve reacties kreeg en omdat jullie meer looks willen zien heb ik er dus weer eentje vandaag voor julie.
Deze keer heb ik er ook een stappenplan bij gedaan omdat jullie dat leuker vinden.
Ben je benieuwd hoe je deze look maakt?
Lees dan zeker verder!




Als eerste begin ik altijd met een basis. Hier gebruik ik de oogschaduwbasis van de Hema.


Okee ik heb gebruikt gemaakt van een ander kleurtje dat nie in het palette zit. Dit is mijn geliefde kleurtje Oh it's tofeefull waar nog altijd iets online van moet komen! Sorry dat ik echt achterloop met reviews.


Daarna ga je met een fluffy kwast (hier gebruik ik mijn Hema blendingkwast) in het lichtste bruine kleur.


En wrijf je het uit in je crease. Omdat je het met een blendingkwast doet zit het van eerste keer al goed omdat je het al mooi uitblend.


Om er iets meer kracht in te steken ga ik met de smokey eye brush van essence in het donkerste kleurtje.


Ook dat wrijf ik terug in mijn crease.

Om af te werken heb ik nog higlighter gebruikt. En de roze kleur nog eens in men ooghoekjes tot het midden ( maar dat staat niet meer op de uiteindelijke look omdat ik er al foto's had van gemaakt).
Daarna nog een bruine lijntje boven men oog (hij lijkt heel slordig op de foto trouwens). Nog een beetje mascara en je bent klaar!

Het is echt een hele simpele look die ik heel graag draag.
Wat vinden jullie ervan?
Liefs x



2 opmerkingen:

  1. ooh ik vind het echt een mooie look! en je hebt het echt goed getoond!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen