vrijdag 15 juni 2012

Kleine shoplogje

Omdat ik onlangs in een filmpje weer een paar leuke productjes zag was ik er natuurlijk ook heel nieuwsgierig naar. Dus moest ik natuurlijk eens een bezoekje brengen aan het Kruidvat om te kijken wat ze er van hadden.
Helaas was het deze keer erg magertjes in het Kruidvat, het essence schap was bijna leeg en die van catrice was nu ook niet zo.
Jammer maar goed natuurlijk voor wat ik ging hadden ze niet meer.
Ahja dan maar andere dingetjes kopen (;




Men gelliner borsteltje van essence werkte niet meer zo fijn dus wou ik er een nieuwe kopen.
Ik was ook heel benieuwd naar deze van catrice dus hopelijk bevalt hij me (: Het borsteltje kost €2,49. Ik kocht ook nog een het lakje 030 Meet Me At Coral Island opnieuw omdat het mijne bijna op was. Deze kost zoals gewoonlijk €2,49.
Ik kocht bij de hema nog een nieuwe blendingkwast en een oogschaduwkwast.ik weet niet meer welke prijs voor welke kwast was maar de ene kost €2,95 en de ander €2,75.


Ik zocht al een eindje een nieuwe eyeliner om men zwarte te vervangen. Het liefst in stiftvorm maar ik vind niet echt een goeie. Als jullie tips hebben voor een bruine eyeliner in stift vorm let me know!
Ik kocht er dan maar eentje van essence in de kleur 02 London Baby voor €2,99.
Ik was al een eindje benieuwd naar deze oogschaduws dus daarom kocht ik er een neutrale van in de kleur 030 Vanilla Sky Ride voor €3,79.

Jammer genoeg toen ik het plakband er vanaf haalde was hij al gebruikt.
Daarom heb ik een vraagje willen jullie er nog een review van zien? Omdat de foto's niet meer 'mooi' zijn omdat hij al gebruikt is of willen jullie liever van niet?
Of als je ergens anders een review van wilt zeg het dan zeker :)

Liefs x

3 opmerkingen:

  1. Wat zonde van die gel eyeliner! Is ook niet zo netjes! Ik wil die gel eyeliner ook nog graag proberen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk allemaal,jammer van de eyeliner :( x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die kwast van hema lijkt me erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen