vrijdag 8 juni 2012

Persoonlijke Update.

Uit de antwoorden van de enquete blijkt dat jullie meer persoonlijke artikeltjes willen.
Voor mij is dat soms moeilijk omdat ik soms nogal een gesloten persoon ben, daarmee bedoel ik ik maak wel rap nieuwe vrienden enzo en kan wel voor een groep praten. Maar ik ga niet snel teveel van mijn persoonlijkheid geven. Alleen mijn beste vrienden en vriendinnen weten echt alles van me (;
Naja je moet toch niet bij iedereen een flapuit zijn ;p
Ik vind het wel eens leuk om meer persoonlijke updates te doen voor jullie, gewoon omdat je kan schrijven wat je wil, er niet bij hoeft na te denken en gewoon om het eens kwijt te raken.
Als je niet van tekst houdt of van persoonlijke artikeltjes sorry maar dan is dit niet echt iets voor jou (:
Ik weet totaal niet hoe dit artikeltje zal gaan dus als het een beetje een warboel wordt sorry :)


Tumblr_m53pz0blx21rq6apbo1_500_large


De laatste tijd voel ik me echt super. Ik weet niet juist hoe het komt maar ik zit gewoon goed in mijn vel! Alles gaat gewoon goed, op school lukt alles, en ook in mijn privé leventje :)
De laatste tijd zweef ik dan ook een beetje haha want ik heb toch veel kriebeltjes in mijn buik.
Sinds 4maanden ben ik een jongen uit mijn klas echt beter beginnen leren kennen. Hij zit al sinds vorig jaar in mijn klas maar njaa we hadden niet echt iets met elkaar. Af en toe moesten we samenwerken in de klas maar meer of een 'Hallo' kwam er niet af. Sinds een paar maand moest ik een grote opdracht samen met hem doen, we hebben daar veel werk in gestoken en moesten er dus ook een paar keer voor afspreken. Sinds dat moment hebben we elkaar eigenlijk veel beter leren kennen en doen we samen veel leuke dingen ook buiten school. Op school zelf staan we nu ook veel meer bij elkaar, praten we met elkaar etc...
Hij is echt een goeie vriend van mij geworden. Helaas ben ik sinds een paar weken iets voor hem binnen voelen. Waarom helaas? Ik wil eht hem gewoon niet vertellen omdat ik bang ben om hem dan 'kwijt te raken'. Zijn beste vriend zegt dat hij denkt dat hij ook iets voor mij voelt maar oke dat zien we dan wel weer later haha ;p Voorlopig geniet ik nog vollop van onze momenten!


Tumblr_m59i0asuye1rojnclo1_500_large


Binnen een paar daagsjes begin ik jammer genoeg met mijn examens. Ik zie het niet echt zitten gewoon weer zoveel leren ervoor het is niet voor mij besteed! Gelukkig heb ik een goed vooruitzicht 2 heerlijke maandjes vakantie! Met hopelijk iets beter weer dan nu!
Ik weet niet of er vanaf dan ieder dag een artikeltje online zal komen omdat ik van de meeste vakken 2 trimesters leerstof moet kennen. Maar het lukt me wel.
Na het 4e jaar moeten in onze school een keuze maken voor een nieuwe richting. Ik weet echt niet wat ik moet kiezen! Ik twijfel tussen 2 richtingen. In de één heb je echt veel marketing en dat vind ik niet zo heel leuk maar je hebt wel een mini-onderneming dus dat je een bedrijfje opricht en producten moet verkopen. In de andere richting heb je dan echt boekhouden en programmeren enzo en ook een stage. Ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen ik vind het echt zo moeilijk ;p


Als laatste wil ik het nog kort over mijn blogje hebben. De laatste tijd vind ik het leuker om te doen, maar ik heb weinig tijd waardoor ik me niet helemaal kan inleven of hoe moet ik dat zeggen.
Hopelijk heb ik de zomervakantie er alle tijd voor en kan ik weer een paar veranderingtjes brengen!
Misschien een nieuwe lay-out omdat een paar dat van jullie toch hebben aangegeven.
Dusja zo gaat mijn leventje er nu aan toe!
Heel goed eigenlijk :) Hopelijk bij jullie ook?

Hebben jullie het ook zo leuk de laatste tijd?
Liefs x


3 opmerkingen:

  1. Oh ga je nu pas met je examens beginnen ? Veel succes met school en met die jongen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk om te lezen inderdaad, zeker vaker doen :D
    veel succes met je examens, ik begin ook maandag!
    en ook met die jongen, hihi!
    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes met je examens & die jongen :)
    Mijn examens beginnen donderdag

    BeantwoordenVerwijderen