zondag 24 juni 2012

320 Dalai Drama ~ Review

Vandaag krijgen jullie weeral een review van mij. Onlangs zagen jullie in een shoplogje van mij deze oogschaduw ook al voorbij komen. Omdat ik hem zo mooi vond kon ik dus niet langer wachten om foto's te maken, te swatchen en ooglooks ermee maken.
Dit is al allemaal gebeurd en vandaag geef ik jullie mijn mening over dit leuke oranje kleurtje met een goud shimmer erin :)
Ben je benieuwd?
Lees dan zeker verder!



Ik vind het echt zo'n leuk kleurtje.
Hij is moeilijk van kleur te omschrijven, hij nijgt naar een bronze oranje kleur haha okee kleurenbeschrijven is niet echt men ding maar goed (;



De verpakking is zoals we gewend zijn van Catrice. Ik vind het hele handig mooie verpakkingen!





Zoals je ziet bevat hij echt super veel pigment! Yay! Net wat ik zocht! Ik ga dit kleurtje zeker veel gebruiken zeker nu het zomer is (niet dat je het zou zeggen maar oke). Hij is echt heel mooi om heb in je arcadeboog te doen. Het is net weer iets anders.

Ik ben echt heel tevreden dat ik dit kleurtje heb gekocht. Hij heeft een hele goede pigmentatie, leuke naam, blijft goed zitten en is goedkoop. Wat moet een meisje nog meer hebben? Hij is te koop bij het kruidvat rond de € 3.

Hebben jullie nog aanraders van oogschaduws?
Liefs x

7 opmerkingen: