maandag 4 juni 2012

Catrice Highlighter pen ~ Review

Vandaag heb ik dan ook mijn catrice highlighter pen review (;
Ik weet he het is al op veel blogs gekomen maar ik wou er ook nog iets over schrijven om dat ik hem zo fijn vind. Nu weten jullie dus ook al mijn mening er over :)
Ik heb hem een weekje goed uitgetest en heb er mijn mening over.
Vandaag deel ik hem met jullie!



De pen maakt onderdeel van de Made To Stay collectie of hoe je het zegt can Catrice.
Hij is te koop bij het Kruidvat voor € 3,79.
De verpakking vind ik simpel maar handig in gebruik. Het ziet er wat goedkoopjes uit maar dat is het ook. Ik weet niet hoe het komt maar de laatste tijd zijn mijn foto's van heel andere kwaliteit op blogger. Op men computer zijn ze lichter en minder wazig. Weet iemand hoe dit komt?



De pen werkt met een draaisysteem. Als je er aan draait komt er romige pen uit.
Een hele goeie uitvinding vind ik het! Het werkt fijn dus dat is een pluspunt!


Zonder flits


Met flits

De highlighter pen is zoals ik zij romig hij brengt daardoor goed aan. Hij bevat zeker genoeg pigment en shimmer vind ik. Het blijft ook heel mooi zitten als je een oogschaduwbasis gebruikt. Je kan hem zeker op meerdere plaatsen gebruiken, zoals onder je ogen (wat ik soms doe). En hij werkt ook prima voor in je ooghoek. Ik heb dus alleen maar pluspunten over dit make-upje.
Toch is er één klein nadeeltje en dat is dat er maar één kleurtje is nl 010 Eye Like Catrice ik vind (en meerdere) dat je deze pennen zeker mag uitbreiden qua kleurkeuze :)

Hebben jullie deze pen al? Wat vinden jullie er van?
Liefs x

4 opmerkingen: