woensdag 14 december 2011

Wishlist!


Sorry maar vandaag is het weer een kort artikeltje.
Ik heb weinig tijd om grotere artikels te schrijven door die examens --'
Ik vind het echt heel jammer! Maar nog een weekje te gaan en ik heb vakantie ;D
Pfoee dat heb ik dirngend nodig (;
Ik ga in de vakantie normaal een dag naar Antwerpen, dus heb ik een klein wishlistje.
Natuurlijk wil ik veel meer (;
Ik heb 2 jurkjes van de H&M
Rode blazer, een sjaal en een tasje van de H&M
De bovenste rij is allemaal van de webshop sans.online.
Ik zoek nog altijd naar leuke partydress maar kan ze dit jaar moeilijk vinden ;(

Hebben jullie nog tips waar ik er één kan vinden? ( geen h&m want daar vind ik geen (; )
Hebben jullie je PartyDress al gevonden?
Liefs x

1 opmerking:

  1. Leuke wishlist! Dat shirt met het konijn is echt super lief! Ik had een PartyDress gevonden bij de Bibliss in Gouda, maar dat heb je verder nergens. Bij H&M en Zalando vind ik dat ze wel leuke jurken hebben. :)

    BeantwoordenVerwijderen