woensdag 7 december 2011

Tag: what makes me happy?

Ik heb deze tag al enkele keren voorbij zien komen op verschillende blogs,
en ik vond het eigenlijk wel leuk om hem gewoon over te nemen (;
De regels zijn simpel, ten eerste moet je de vragen beantwoorden en ten tweede moet je deze tag doorgeven.
Simpel toch?
Laten we nu gewoon maar beginnen (;

Dont-worry-be-happy-9b2md8phq-185330-500-333_large

Van welke mensen om je heen word je blij?
Ik word blij als ik de mensen van wie ik hou rond mij heb. Dat is dus vooral mijn familie en vrienden.
Ze zijn er altijd voor me, en maak er ook graag plezier mee. Ik ga graag uit samen met mijn vrienden dat maakt me echt gelukkig! Samen lachen, dom doen ...

Tumblr_lvgzxsiek61qf22lvo1_1280_large

Van welke make-up producten word je blij?
Vooral duurdere merken zoals mac. Als ik foto's er van zie wordt ik gelijk gelukkig.
Ook word ik blij van budget producten die er geweldig uitzien en goed zijn!
Ik word vooral gelukkig van een rek vol nagellakjes in alle kleuren.
Ik voel me dan net een klein kindje in een speelgoedwinkel die iets mag uitkiezen (;

Tumblr_lm1los2o9t1qi7225o1_500_large

Van welke films word je blij?
Romantische films vooral, maar ook komedies en drama's. Het liefst van al heb ik een mix van al die genres in een film en dan nog eens met een happy ending!
Ik hou ook erg van 'ween' films. Lekker voor de tv hangen, met iets lekkers erbij, een goeie 'fluffy' ( zoals ik ze noem) film erbij en een doos tissues.
Ja dat maakt mij absoluut blij!

Tumblr_lta7bekmka1qex1n9o1_500_large

Van welke muziek word je blij?
Van die heerlijke dansnummers en zomerse liedjes zoals, party rock, danza kuduro, give me everything, what makes you beautiful... Ook hou ik van liedjes met een mooie betekenis en die niet zomaar iets zingen!

Tumblr_lmy8nfnyzk1qef5huo1_500_large

Van welke internet sites word je blij?
Absoluut Weheartit! En ook de blogs die ik volg.
Ik vind het heerlijk om iedere dag terug naar de nieuwe artikels te kijken (;

383115_155593317873855_100002695627196_175904_400026603_n_large

Met welke eigenschappen van jezelf ben je blij?
Hmm deze vind ik moeilijk!
Ik probeer meestal alles positief te bekijken.
Dat lijkt me wel een goede eigenschap. Ook als ik iets wil kopen overweeg ik eerst alle voor- en nadelen, zodat het geen miskoop wordt.

291957_10150266534188720_214313598719_7667116_7176677_n_large

Van welke hobby's word je blij?
Absoluut SHOPPEN! Welk meisje houdt er nu niet van? (;


Ik vond het heel leuk om deze tag te doen, en ga nu enkele mensen taggen.
Hopelijk willen jullie met plezier deze tag overnemen (;


Natuurlijk mag je deze tag ook gewoon overnemen als je wilt (;
Liefs x

2 opmerkingen: