zaterdag 3 december 2011

Dag 1 # Introduce Yourself

Vandaag de eerste dag van mijn 30 days challenge!
De eerste 'opdracht' die ik moet doen is mezelf voorstellen.
Als je men blog nog niet zo lang volgt is dit misschien wel handig (;
Oke ik ga mij niet voorstellen zoals je op school moet op 1 spetember van Hallo ik bne Lisa ik heb 1 broer, 2 huisdieren...
Nee ik ga het een beetje persoonlijker maken (;
Ben je benieuwd wie ik ben?
Lees dan verder (;



Danbo050_large

Ik ben iemand die heel graag naar films/series kijk. Vanaf ik eens vrij ben bv. op een luie zondag kan je mij meestal wel voor de tv vinden. Dan kijk ik naar mijn lievelings films/series of huur ik een film.
Mijn lievelings series zijn vooral: The Vampire Diaries, Gossip Girl, Jersey Shore, Glee,...
Mijn lievelings films zijn: Twilight reeks, The last song, Harry Potter films, Bo, The Notebook, Letters to Julliet...

Tumblr_lndatshilz1qlx25zo1_400_large

Ik hou super veel van muziek! Vanaf ik kan zet ik mijn lievelings muziek op!
Ik heb dan ook altijd mijn Ipod bij, als ik 's morgens naar de bus halte fiets beluister ik muziek, als ik met de hond ga wandelen. Vanaf ik thuis kom is het even tot rust komen met muziek en dan leren, daarna weer muziek (; Tja mijn leven bestaat dus ook grotendeels uit muziek beluisteren.
Mijn lievelings artiesten van het moment zijn; One Direction, Adele, Lady Gaga, Pitbull, Usher ik heb er natuurlijk veel meer maar ik luister het meest naar hun.

263168_10150235437936186_536846185_8036207_6118788_n_large

Sinds ik vorige vakantie naar Turkije ben geweest, ben ik helemaal verliefd geworden op dit land. Aah de mensen zijn er zo lief en het weer is er gewoon prachtig! Het is lekker warm, heerlijk om te zonnen en aan het strand of zwembad te liggen. Ja het is mijn ideale droomvakantie (;

Tumblr_lrxqchygoa1qe0hneo1_500_large

Nagels lakken, het is echt een hobby geworden (;
Ik vind het super leuk om mijn nagels een leuk kleurtje te geven. Meestal lak ik ze 2 keer in de week.
1 nadeel je hebt er veel geduld voor nodig. Achja als je een mooi resultaat hebt maakt dat alles goed!

Tumblr_lqfz4telmm1qe2phjo1_500_large

Mijn vrienden ik hou echt superveel van hen!
Ik zou niet meer zonder ze kunnen!
Ik hou ervan om samen weg te gaan, te lachen, domme dingen doen...


Als je nog vragen voor me hebt stel ze zeker! Want ik wil binnenkort een Q&A doen (;
Liefs x

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jij ook de 30 days challenge gaat doen! Hier ben ik laatst ook mee begonnen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om te zien en te lezen! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen