zaterdag 10 december 2011

30 Days Challenge #2 - 5 random liedjes op je Ipod


Ik heb dag 3 en 2 even van plaats omgewisseld,
want ik had iets minder tijd voor een artikel te schrijven en dag 2 moest ik nog even bij nadenken.
Dus mijn angsten mogen jullie nog later verwachten (;
Vandaag ga ik jullie 5 random liedjes op mijn ipod laten horen.
Okee sorry gisteren waren er ook al liedjes te beluisteren, maar ik heb het heel druk de laatste tijd
( lees als: examens).
Maar ik probeer mijn best te doen om toch iedere dag een artikel te plaatsen!
Ik ga nu stoppen met babbelen en beginnen met mijn challenge (;
Ik zet mijn Ipod zoals meestal in mijn lijst, lievelings liedjes en dan op shuffle!
Benieuwd wat er uitkomt?
Luister dan verder (;

















Zo dit waren mijn 5 random liedjes (;
Ik ben benieuwd welke liedjes jullie uitkomen, dus laat het mij weten!
Liefs x

1 opmerking:

  1. Deze heb ik laatst ook gedaan, alleen heb ik geen iPod dus heb ik die weggelaten. Leuke liedjes zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen