zaterdag 24 december 2011

Louise Roe

Sinds MTV 24/24 op tv te zien is zenden ze veel meer Plain Jane uit.
Het is echt één van mijn favoriete series geworden, ik vind het gewoon leuk hoe die meisjes door Louise zoveel meer zelfvertrouwens krijgen, en het durven te zeggen aan hun crush dat ze verliefd op hem zijn (;
Aaah had ik ook maar dat zelfvertrouwen.
Hmm misschien moet ik haar toch maar eens bellen? (;
Vandaag wil ik het met jullie eens over Louise hebben.
In het programma vind ik haar echt altijd prachtig!
Altijd leuke kleren (of meestal toch), prachtig haar en make-up.
Een stylist hebben... het is toch handig!



 

Louise-roe_122713289_gallery_large_portrait_scale_large
Tumblr_l8ac03arn11qbqkcm_large
Tumblr_l8abxsnhyi1qbqkcm_large
Pj101a_20100612_0007b2_large
Louise-roe_large
Louise-roe_girl_large

Wat vinden jullie van Louise Roe?
En het programma plain jane?

Liefs x

2 opmerkingen:

  1. Ze is inderdaad mooi! Naar Plain Jane kijk ik niet zo vaak, ik vind het niet zo heel leuk.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind Plain Jane ook echt een heel leuk programma.

    BeantwoordenVerwijderen