vrijdag 30 december 2011

Mijn Krulervaring


Rond kerstmis zag ik op Youtube allemaal filmpjes mer kerstkapsels. En natuurlijk in elk filmpje werden er krullen gebruikt.
Onlangs heb ik een groot stuk van men haar laten knippen en daar heb ik veel spijt van gehad. Nu zeker, ik haalde de krultang uit de kast (hij was nog nooit gebruikt ik had hem ooit eens gekregen samen met zo'n stijltang. Die stijltang werkte totaal niet dus dacht ik hetzelfde over de krultang). Vol goede moet steekte ik men haar op, deed er serum in liet de krultang opwarmen en begon eraan.
Tot mijn grote verbazing werkte de krultang wel nog goed.
Ik was echt blij want men eerste krul vond ik wel meevallen voor het de eerste keer te doen.
 


In het echt waren de krullen wel mooier dan op foto.


Maar zoals je ziet, het zat niet zo goed mee. Ik vind men haar er gewoon té kort voor. Natuurlijk als het stijl is dan is het wel langer maar ja als je krult verkort het nog meer. Toen ik het zo zag, aan elke kant had ik er een paar gedaan was ik niet meer zo tevreden. De krullen namen ineens een rare vorm aan zoals je ziet, en men haar was gewoon te kort.

Jammer genoeg moet ik nog een jaartje wachten tot ik met mooie krullen kan pronken met kerst (;
Achja ik heb er dan een dotje in gedaan omdat mijn haar meestal té dik is om los te laten hangen, en het was ook wel mooi.
Dus de krultang verdwijnt weer ergens in een hoekje in de kast en hij mag nog een jaartje wachten (;

Tumblr_lwy21ivy2s1qdl0pso1_500_large
Het word toch nog even wachten voor mij tot ik dit resultaat heb (;
Maken jullie soms krullen?
Of hoe dragen jullie je haar het meest?
Liefs x

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat de krultang toch goed werkte. Ik heb nog altijd een krultang op mijn wishlist staan maar tot die tijd gebruik ik meestal krul aardbeien van spons waar ik mee slaap. Krijg je ook hele mooie krullen van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik had mijn haar ook laten krullen bij kerstmis door mijn nicht. alleen had ze per ongeluk mijn voorhoofd verbrand! maar meestal draag ik mijn haar in een dotje.

    BeantwoordenVerwijderen