zondag 18 december 2011

Lauren Conrad: Style Book


Iedereen heeft een eigen stijl, maar weet je niet hoe je het precies doet je eigen stijl ontdekken,..? Daarom heeft Lauren Conrad nu een boek vol tips.
Toen het boek uitkwam wou ik hem direct hebben, maar toch had ik het niet echt gedaan waarom weet ik niet. Een tijdje geleden heb ik hem dan eindelijk gekocht, en vandaag schrijf ik er eindelijk eens iets over op de site. Ik vind het echt een heel mooi boek, boordevol tips, mooie foto's etc...



Het boek gaat over mode, beauty en lifestyle.
Ik vind het echt een handig boek, als je nog niet veel weet over mode, beauty, wat je waar moet dragen (zoals ik).




 Hoe je 5 verschillende outfits kunt maken met 1 kleedje





 van werk tot feest outfit

Ik geniet echt nog iedere dag van dit boek!
Vooral met dit weer! Heerlijk om te lezen, met een lekkere warme chocomelk en dit boek = genieten.

Ik vind dit boek echt een aanrader!

Als jullie nog iets willen zien van dit boek in een artikel laat het mij weten!
Want er staan echt handige tips in zoals, je make-up in 5minuten, hoe je haar het best verzorgd, hoe je moet shoppen...

Hebben jullie dit boek ook?
Liefs x

2 opmerkingen:

  1. Dit lijkt me echt een heerlijk boek, ik ga denk ik eens mijn man lief aankijken wie weet kan ik hem overtuigen om dit boek van het jaar onder de kerstboom te leggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK WIL DAT BOEK OOK HEBBEN!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen