woensdag 21 december 2011

H&M Party outfits

Vandaag heb ik 3 outfits gemaakt via H&M die je perfect met de feestdagen zou kunnen dragen!
Jammer genoeg kan je vanuit België niet bestellen, anders had ik al lang een outfit besteld!
Ik denk dat het voor mij toch maar een kleedje word die ik in mijn kast heb hangen.
Want ik vrees dat er geen tijd meer is,om een nieuwe party outfit samen te stellen tot kerst.
Maar wie weet dat mama misschien donderdag met mij eens op stap wilt?
Je weet maar nooit (;
Ahja ik heb mij toch vermaakt op de site van de H&M om hopelijk leuke outfits samen te stellen.
Ben je benieuwd hoe ze er uit zien?
Lees dan zeker verder! (:




Zoals je ziet heb ik in elke outfit zwart gebruikt met één fel kleur er in.
Ik zou de 2e outfit heel graag hebben!
Ik vind het echt een geslaagde combinatie maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen smaak (;

Wat vinden jullie van de outfits?
En hebben jullie al je party outfit klaarhangen?

Liefs x

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke outfits, vooral de laatste twee vind ik erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt hele mooie outfits! En ik vind het ook jammer dat we niet vanuit belgie kunnen online shoppen bij h&m :(

    BeantwoordenVerwijderen