donderdag 29 december 2011

Review catrice oogschaduw


Ik heb de oogschaduw al langer of gisteren dus heb ik hem al goed kunnen testen.
Ik heb hem vooral gebruikt voor een lijntje onder mijn ogen.
Hij werkt prima voor een lijntje mee te zetten, hij is er genoeg gepigmenteerd voor.
Ik heb hem ook enkele keren gebruikt als oogschaduw zelf, en met een goeie oogschaduwbasis blijft hij goed en lang zitten.
Ik vind hem eigenlijk een hele goeie oogschaduw (de donkere) voor een smokey eye mee te maken.
De lichtere kleur kan je er ook perfect bij gebruiken.








Zoals je ziet zijn redelijk goed gepigmenteerd. Als je nog meer gepigmenteerde oogschaduws wilt zou ik wel voor de mono's gaan. Maar ik vind ze meer of genoeg, en ben er erg blij mee!

Hebben jullie deze ook? En wat vinden jullie er van?
Liefs x

1 opmerking: