dinsdag 6 december 2011

Dag Sinterklaasje (;

Haha het was vroeger toen ik nog klein was één van mijn favoriete programma's.
Iedere avond als ik van school kwam rende ik naar de tv om naar Dag Sinterklaasje op ketnet te kijken. Als dat gedaan was zapte ik naar nederland 3 voor het Sinterklaas Journaal.
Aah wat is sinterklaas toch leuk als je klein bent en nog niets vermoed.
Ook al zijn mijn broer en ik nu al ouder vieren we het toch nog elk jaar (;
Dus dit jaar ook weer. Deze keer hebben we het anders gedaan, en moest iedereen voor iedereen een cadeautje kopen. Dat vond ik veel leuker om te doen!
Benieuwd wat ik dit jaar gekregen heb?
Lees dan verder (;


Van mij mama heb ik deze panda gekregen. Ik wou al een eindje iets hebben waar ik mijn Ipod kan opzetten en dan naar muziek luisteren. Ze twijfelde tussen enkele boksen, maar koos voor deze leuke panda (;
Hij is echt ontzettend goed! En het is hele goede kwaliteit van geluid!
Dus deze is zeker een aanrader! (:



Van mijn papa kreeg ik dit boompje als juwelenrekje.
Ik vind het ook super leuk, en handig voor mijn armbandjes en hangoorbellen.
Hier ben ik dus ook heel blij mee (;



Van mijn broer kreeg ik deze 3 nagellakjes en nog een setje oorringen, maar die wilden maar niet mooi op de foto (;

Hebben jullie leuke cadeautjes gekregen?
Liefs x

1 opmerking: