woensdag 28 december 2011

Kleine Shoplog

Sorry, vandaag is het maar een klein artikeltje.
Haha ik denk dat ik mijn vakantie iets té druk heb gepland (;
Ik dacht dat ik meer tijd ging hebben om grotere artikels te schrijven.
Maar in de 2e week ben ik meer vrij dus ga ik dan eens flink aan men blog werken (;
Ik kijk echt uit naar donderdag/vrijdag eindelijk naar Antwerpen ;D
Ik verlang het meest om naar de Forever21 te gaan.
Oke genoeg gebabbeld (; Ik ga jullie mijn aankoopjes laten zien, het is niet veel
maar wou het toch even laten zien.

Zoals je ziet is het niet veel, maar ik ben er toch weer blij mee.
Ik had van iemand de tip gekregen omdat ik niet zo goed overweg kan met eye liner om het met oogschaduw te doen.
Dus ik heb zo'n gel eyeliner kwastje gekocht van Essence.
Natuurlijk had ik ook nog een goede donkere oogschaduw nodig.
Eerst had ik een zwarte mono van Catrice op het zicht, maar ik vond hem iets te gepigmenteerd.
Ik dacht dat het er té ging uitzien.
Dus ben ik voor een meer grijzere variant gegaan.

Ik ben echt blij met deze tip, het lijntje tekenen lukt nu echt zo goed.
De kleur vind ik eigenlijk perfect om een donker lijntje te trekken.


640 Grey's Kelly
060 Bloody Mary To Go


060 Knight Rider Is Calling

Zoals je ziet niet zo heel veel maar ik moest natuurlijk sparen voor donderdag of vrijdag (;

Doen jullie nog iets leuks tijdens de vakantie?
Liefs x

3 opmerkingen: