donderdag 8 december 2011

Catrice LE: Hidden world

In januari komt Catrice weer met een nieuwe le uit Hidden World.
In deze lijn heb je vooral lichtere en roze tinten. I like!
Ik ben erg benieuwd naar deze collectie want er zitten toch een paar nieuwigheden tussen (;

Dromerig, toch nog altijd vertrouwd zacht, maar absoluut niet fragiel. Mysterieus, maar nooit verlegen en toch volledig aanwezig. In januari 2012 versoepeld LE “Hidden World” by CATRICE de grensen tussen fantasie en realiteit. Tussen hemel en aarde. Poederige roze tinten en aards bruin smelten samen met coole shimmer effects en creëren alzo een zachte harmonie van kleuren. Deze make-up is verleidelijk, vrouwelijk en luchtig. Een samenspel van warm en koud. Véél te mooi om niet te tonen.
Dit klinkt bij mij toch veelbelovend!
Laten we naar de producten kijken.

Blush mousse
Het eerste product is meteen al nieuwe, een blush in mousse. Het bestaat wel al, maar Catrice heeft he tnog niet eerder uitgebracht. Volgens catrice moet deze blush je meteen een boost van frisheid geven. Het belooft ook dat het een eindje blijft zitten. Dit klinkt allemaal goed! Hier ben ik heel benieuwd naar!

Illuminating Base
ook dit is weer een nieuw product in de lijn. Het is een basis voor onder je gezichts make-up die je kleine oneffenheden wegwerkt.

Made To Stay Eyeshadow Soufflé
verkrijgbaar in de kleuren C01 Wood You Follow Me?, C02 Yes, I Wood! en C03 Rosy & Cosy
Deze producten zijn niet nieuw, er zit al zo iets in de vaste lijn van Catrice.
Ik heb zelf geen ervaring met zulke oogschaduws, maar ik heb hier en daan al fijne reacties erover gelezen (;

Liquid Metal Gloss
verkrijgbaar in de kleuren C01 Yes, I Wood!, C02 Walk On Air en C03 Rosy & Cosy
Over de lipglossjes van Catrice ben ik altijd al tevreden geweest! Dus deze ga ik zeker ook proberen!

Ultimate Nail Laquer
verkrijgbaar in de kleuren C01 White And Seek, C02 Walk On Air en C03 Wood You Follow Me?
Ook de nagellak van catrice bevalt me altijd heel goed! Ik wil zeker C02 en C03 proberen! (;

Spiegeltje
Als laatst zit er ook nog een spiegeltje in deze lijn!
Altijd handig toch?


 Ik kijk zeker uit tot deze LE uit is! ik vind dat er hele mooie producten tussen zitten, en ben zeker benieuw!

Wat vinden jullie van deze nieuwe LE?
Liefs x

1 opmerking: