maandag 19 maart 2012

30 Days Challenge #3 - Leuk boek


Vandaag doe ik nog eens een update van mijn 30 days challenge, als het een beetje korter is of anders sorry maar het lukt nog altijd niet goed met het typen (;
Mijn favoriete boek van dit moment is Lauren conrad haar style book
Ik gebruik er bijna dagelijks tips uit, hoe je een saaie outfit leuker kan maken etc...
Ik ben niet zo'n grote lezer dus veel favoriete boeken heb ik niet.
Ik lees heek graag lauren conrad haar boeken en die van dirk bracke.
Anders lees ik niet zoveel haha een schande (;

Tumblr_m12oorrj8d1r7d8qpo1_1280_large
030712-lauren-conrad-4-383_large
1419475-7-1328193259088_large

Wat is jullie lievelings boek?
Liefs x

2 opmerkingen:

  1. Wat is je blog leuk! Ik kwam op jou blog via Sweetbeauty. Ik ga je zeker volgen.

    Ik heb zelf ook een blog.
    www.imayaraesther.blogspot.com als je daar interesse in hebt.

    Kisses Mayara'Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik noem 'Style' mijn bijbel :) Ik vind haar gewoon super en de tips zijn echt super handig!
    En ik follow je! Want volgens Chloe van Sweetbeauty ben jij een Belg & dat ben ik ook, Belgen zijn zo uniek in dit wereldje, wistje? :D
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen