vrijdag 16 maart 2012

My Life #3

Vandaag geef ik jullie weer eens een kijkje in mijn leven.
Deze keer zijn het minder foto's geworden dan de vorige keer. Door dat het school was heb ik minder foto's genomen waarom weet ik niet?
En natuurlijk op de leukste momenten met vrienden bv. was mijn gsm plat dus kon ik geen foto's nemen.
Ahja ik heb er toch 15 voor jullie.
Volgende keer beloof ik er weer veel meer te hebben ;)
Liefs x



Haha Amber en ik zijn soms echt heel weird samen ;p
Op een avond hadden we zin om eens samen naar Get ready te luisteren ;p
Het liedje blijft gewoon grappig (;


De vrijdagavond was het 100dagen voor de 6ejaars van al de scholen in het stad.
Ik wou foto's maken van de stoet maar had het te druk met confeti van mij af te schudden (;
Redbul had een mooie auto vooral aan de voorkant was hij speciaal versierd maar natuurlijk was ik te laat (;


Mijn haar was nog nooit zo mooi recht en het was helemaal niet pluizig!
Hiervoor heb ik een nieuw middeltje waarvan er denkik volgende week een review van komt!
Zo zag mijn haar er uit voor het galabal gewoon gestijld met de stijltang (;


Natuurlijk typisch weer iets voor mij om de hele tijd bier en cola over je te krijgen op een fuif!
Heel mijn topje hangde vol cola (gelukkig had ik er een kleedje over dus zag je het nie techt)
En mijn haar plakte helemaal van het bier!


Ik kreeg de stempel van de fuif er echt niet af! Hij heeft er zeker een weekje opgezeten.


Hmm niet zo'n goeie combinatie, de zaterdagavond laat in je bed en de zondag nog allerlei schoolwerk moeten doen. Ik was echt super moe maar moest toch economie leren!


Een beetje een onduidelijke foto, zondag was ik zo aan het twijfelen eerst tussen een oranje en fel roos kleurtje maar later tussen nog veel meer!



Ik wist dus echt niet welk kleurtje te kiezen! Ben dan uiteindelijk voor die van Essence gegaan!


Mijn bed wordt altijd zo'n zooi vooral tijdens school ik smijt er dan echt alles op!


Yeah proberen gezond te doen met een heerlijke peer :)


Maar later een vreetbui krijgen en tuc koekjes eten!
Tja zo ben ik (;


Woensdagmiddag heb ik echt lekker gechilled. Samen met mijn hondje keek ik naar Sara!


'S avonds de perfecte combinatie spreekoefening frans kiezen met paaseitjes!


Haha valt het op dat ik van chocolade hou?

Hopelijk vonden jullie het weer leuk om een paar foto's te zien :)

2 opmerkingen: