woensdag 7 maart 2012

My Daily Make-up Routine

Vroeger hechtte ik echt geen belang aan make-up, maar sinds ik het gebruik kan ik bijna niet meer zonder (;
Ik heb nu ook na al die tijd al een dagelijks make-up look die ik op bijna iedere schooldag zo draag.
Ben je benieuwd welke producten ik elke dag gebruik?
Kijk dan verder (:


Op een gewone schooldag moet alles rap gedaan dus is het ook niet zo uitgebreid.
In het weekend maak ik er dan weer ietsjes meer tijd voor.


Gezichtsproducten:
* Catrice compact poeder
* Catrice prime and fine (komt nog een review over)
* Photo finish foundation

Als eerste als ik wakker kom reinig ik eerst mijn gezicht (willen jullie ook mijn verzorgingsroutine zien ofniet) voor ik met mijn make-upjes aan de slag ga.
Vervolgens breng ik eerst mijn gezichts primer aan van Catrice. Daarover mijn foundation en tot slotte de poeder.


Ogen:
* Essence oogschaduwbasis
* Max factor mascara
* Catrice nude oogschaduw 340 Ooops nude did it again! (komt nog een appart artikeltje over)
* Catrice oogschaduw 400 My first Copperware Party (ook hier komt nog een review over)
* Catrice highlighter 090 Bring me Forest cake
* Essence eyeliner pen
* Max Factor mascara

Als mijn gezichtsmake-up erop zit ga ik verder met mijn ogen.
Als eerste breng ik natuurlijk een oogschaduwbasis aan, daarover breng ik het kleurtje 340 Ooops nude did it again. Daarna probeer ik zo rap mogelijk een perfect lijntje te trekken boven mijn oog met mijn essence eyeliner pen. Als ik nog tijd over heb breng ik nog een bruine tint aan en meestal is dat 400 My first Copperware Party. Dan breng ik 090 Bring me Forest cake op als higligt onder mijn wenkbrauw en in het binnenste van mijn oog.
Tot slotte breng ik nog een likje mascara aan en klaar om naar school te vertrekken!

Soms blijft het gewoon bij foundation en mascara, soms ook helemaal niets als ik mij overslaap (;
De oogschaduwkleurtjes wisselen soms eens af maar dit zijn de meest gebruikte (:

Wat is jullie dagelijkse make-up routine? (:
Liefs x

3 opmerkingen:

  1. Wat een fijne producten gebruik je, mooie kleuren ook die mono's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie producten, een paar ervan gebruik ik ook hihi :) zoals de foundation & de primer :)
    liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen